کد خبر: ۶۸۹۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

وال‌استریت‌ژورنال: تحریم‌های ترامپ را حفظ کنید؛ ایران امتیاز می‌دهد

روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال در سرمقاله‌اش از رئیس‌جمهور منتخب آمریکا خواسته بعد از ورود به قدرت به جای بازگشت به برجام تحریم‌ها علیه ایران را حفظ کند.
وال‌استریت‌ژورنال: تحریم‌های ترامپ را حفظ کنید؛ ایران امتیاز می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله روز دوشنبه خود به «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا توصیه کرده به جای بازگشت به برجام، تحریم‌های اعمال‌شده از سوی «دونالد ترامپ» را حفظ کرده و کشورهای اروپایی را با آن همراه کند.

روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» در این سرمقاله مدعی شده با آنکه «واقعیت‌های روی زمین» در خصوص مسائل پیرامون ایران و برجام تغییر پیدا کرده‌اند سیاست‌های جو بایدن در قبال ایران بی‌تغییر باقی مانده‌اند.

در بخش آغازین این مطلب که روز دوشنبه روی وب‌سایت وال‌استریت‌ژورنال قرار گرفته آمده است: «کارزار تحریم‌ها و فشار حداکثری رئیس‌جمهور ترامپ تا واپسین روزهای حضورش در قدرت ادامه خواهد داشت، درست همان‌طور که تخلفات روزافزون ایران از توافق هسته‌ای منعقدشده در سال ۲۰۱۵ تداوم خواهند داشت. با آنکه واقعیت‌های روی زمین تغییر پیدا کرده‌اند در سیاست‌های جو بایدن در قبال ایران تغییری ایجاد نشده است.»

رسانه آمریکایی تصمیم ایران برای از سرگیری غنی‌سازی اورانیوم ۲۰ درصدی که در واکنش به خروج یکجانبه آمریکا از برجام اتخاذ شده را نقض توافق هسته‌ای توصیف کرده و نوشته این اقدام تهران از خط قرمزهای کشورهای اروپایی عبور کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین