کد خبر: ۶۸۹۰۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

کیهان: اسرائیل مراقب باشد در صبح ابری یک روز شنبه غافلگیر نشود

یران منتظر فرصتی برای ضربه به اسرائیل یا آمریکاست.
کیهان: اسرائیل مراقب باشد در صبح ابری یک روز شنبه غافلگیر نشود
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان نوشت: به گزارش پایگاه خبری «العین» امارات، دانی یاتوم و شبتای شاویت دو رئیس پیشین موساد گفتند ایران در حال برنامه‌ریزی و تدارک برای گرفتن انتقام سردار سلیمانی هستند.

یاتوم که بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ ریاست موساد را برعهده داشت، گفت: ما باید این موضوع را در نظر بگیریم که آنها به این ترور پاسخ خواهند داد، آنها منتظر فرصتی برای حمله به هدف با کیفیت بالا خواهند بود.

وی گفت: ایران منتظر فرصتی برای ضربه به اسرائیل یا آمریکاست.

شاویت نیز گفت: آنها انتقام را فراموش نخواهند کرد.

گیورا آیلند، رئیس پیشین شورای امنیت ملی اسرائیل هم در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی جروزالم‌ پست این گفته‌ها را تایید کرد.

وی افزود: من فکر نمی‌کنم در چند روز یا ساعات آینده فقط به دلیل اینکه سالگرد سردار سلیمانی است، اتفاق مهیبی رخ دهد. اما ایران معتقد است نه فقط از آمریکا بلکه از اسرائیل یا منافع اسرائیل باید انتقام بگیرد.

آیلند هشدار داد: اسرائیل هنوز باید مراقب باشد تا در یک صبح ابری شنبه، هنگامی که اهداف اسرائیلی توسط موشک‌های کروز از ایران، عراق یا یمن یا موشک‌های بالستیک از حزب‌الله مورد حمله قرار می‌گیرند، غافلگیر نشود.

شاویت به جروزالم پست گفته است: صبر ایرانی‌ها پایان ندارد. آنها ممکن است بعد از آغاز دولت بایدن انتقام بگیرند. آنها بالاخره راهی برای انتقام پیدا خواهند کرد.

وی افزود: آنها وقتی حمله می‌کنند، طوری ضربه می‌زنند که ردی باقی نماند و نشود تعقیب‌شان کرد. اما همه می‌دانند کار ایران بوده است. آنها افراد باهوشی هستند و نباید آنان را دست‌کم گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
1
1
من پیشنهاد میدم سیاسیون اسرائیلی بجای تحلیلهایی که ی بچه هم ازش خبر داره، محترمانه به فکر ترتیب سنگ قبرهای طلای ۲۴ عیار واسه نتانیاهو و ملک سلمان باشند. واسه ترامپ سنگ قبر نمیخاد چون حتی تکه های بدنش قابل پیدا شدن نخواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
1
0
یه آهنگی بود میگفت ما به هم محتاجیم مثل دیوونه به خواب مثل گندم به زمین مثل شوره زار به آب.درستش اینه که ما به دشمنی کردن به هم محتاجیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
حالا‌دیگر‌کیهان‌با‌دمش‌گردو‌می‌شکند‌جنگ‌افروزی‌هایش‌جواب‌داده‌و‌سکه‌و‌دلار‌گرانتر‌شده‌حالا‌نوبت‌غارتگران‌است‌که‌یک‌دستخوش‌جسابی‌به‌او‌بدهند
غیر قابل نشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
شما که گرا را دادی دیگه غافلگیر نمیشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین