کد خبر: ۶۸۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

واعظی: اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه جنگ روانی است/ کشتی‌ها باید مسائل محیط زیستی را رعایت کنند

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه جنگ روانی است، گفت: دولت آمریکا ورشکسته است و ما آنها را ۴ سال تحمل کردیم و این ۱۲ روز آخر هم روی آن.
واعظی: اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه جنگ روانی است/ کشتی‌ها باید مسائل محیط زیستی را رعایت کنند
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تحلیل من این است اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه یک جنگ روانی است.

وی تاکید کرد: ‌این روزهای آخر این دولت ورشکسته آمریکا است و ما آنها را ۴ سال تحمل کردیم و این ۱۲ روز هم روی آن.

واعظی درباره تحرکات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه گفت: دولت آقای ترامپ روزهای پایانی عمرش را می‌گذراند و آنها از روز اول همه تلاششان با تحریک رژیم صهیونیستی و به واسطه دامادش قصد داشتند در داخل ایران فشار ایجاد کنند و این یک ماه آخر مرتب یک پمپاژ خبرهایی می‌شود که مثلاً بوی جنگ بدهد و لذا می‌گویم ضمن اینکه نیروهای نظامی ما با جدیت آمادگی کامل دارند اما همانند گذشته هدف آنها جنگ روانی است تا مردم را نگران یک جنگ کنند. این اقدامات در سالگرد شهادت شهید سلیمانی برای فرافکنی است.

وی درباره حضور یک هیئت کره‌ای در تهران و ارتباط آن با توقیف کشتی کره‌ای گفت: این سفر در ارتباط با کشتی نبوده است و در خصوص همکاری‌های اقتصادی و مسائل بانکی است و موضوع کشتی هم یکی از موضوعات فی مابین شده است؛ کشتی‌ها باید مسائل محیط زیستی را رعایت کنند و این مسئله‌ها در این زمینه مطرح است.

واعظی در مورد لوایح مرتبط با fatf گفت: تصویب دو لایحه مرتبط با اف ای تی اف به نفع شفافیت در کشور است و جلو پولشویی را می‌گیرد و روابط ما با کشورها را روان و محدودیت‌ها را کم می‌کند. نباید این موضوع را به مسئله رقابتی و جناحی تبدیل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین