کد خبر: ۶۸۹۴۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

در تبریز کجا غذا بخوریم؟

یکی از هیجان انگیز‌ترین بخش سفر به تبریز، رستوران گردی و خوردن غذا‌های سنتی و معروف آن است. به طوری که آوازه طعم لذیذ غذا‌های تبریز در سراسر جهان پیچیده است و طرفداران خاص خودش را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

تبریز یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهر‌های ایران است که هر ساله توجه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند. زیبایی‌های این شهر تنها به مکان‌های تاریخی یا صنایع دستی آن خلاصه نمی‌شود.

یکی از هیجان انگیز‌ترین بخش سفر به تبریز، رستوران گردی و خوردن غذا‌های سنتی و معروف آن است. به طوری که آوازه طعم لذیذ غذا‌های تبریز در سراسر جهان پیچیده است و طرفداران خاص خودش را دارد.

در تبریز کجا غذا بخوریم؟

حال با ما همراه باشید تا بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های تبریز را از نظر مسافران بررسی کنیم.

رستوران حاج علی

اول از همه شما را با یکی از اصیل‌ترین و خوشمزه‌ترین کبابی‌های تبریز آشنا می‌کنیم. رستوران حاج علی با قدمتی ۱۰۰ ساله یکی از معروف‌ترین رستوران‌های بازار تبریز است. یادتان نرود که در سفر به تبریز حتماً طعم کباب‌های رستوران حاج علی را بچشید.

این رستوران آنقدر شلوغ است که اگر دیر بجنبید و تا قبل از ساعت ۱۴:۳۰ خودتان را به آن نرسانید دیگر خبری از غذا نخواهد بود.

در تبریز کجا غذا بخوریم؟

رستوران سنتی برکه

رستوران برکه یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تبریز از نظر مسافران است. فضای سنتی این رستوران در کنار حوضچه ماهی‌های زینتی و انواع درختان استوایی ترکیب جالبی را به وجود آورده است.

در رستوران برکه انواع کباب ها، چلو‌ها و خورشت‌ها سرو می‌شود. معروف‌ترین غذای رستوران برکه نیز کباب برگ و دیزی آن می‌باشد.

رستوران گردان ائل گلی

به دنبال صرف غذا در یکی از هیجان‌انگیزترین رستوران‌های تبریز می‌گردید؟ بدون شک رستوران گردان هتل پارس ائل گلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. انواع غذا‌های سنتی و فرنگی درون این رستوران سرو می‌شود.

تجربه صرف غذا در یکی از رستوران‌های هتل پنج ستاره پارس ائل گلی تبریز آن هم در بلندای آسمان قطعاً لذت بخش و فراموش نشدنی است.

رستوران اجاق

به دنبال تجربه‌ای متفاوت در سرو غذا می‌گردید؟ به غذا‌های گوشتی علاقه مندید؟ رستوران اجاق یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این نوع رستوران‌ها همیشه در جهان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

در این رستوران دیگر خبری از آشپز نیست. خودتان گوشت را انتخاب کرده و توسط اجاق‌های تعبیه شده باب سلیقه خود گوشت را پخته و سرو می‌کنید.

در تبریز کجا غذا بخوریم؟

رستوران حاج مجید

آوازه چلو مرغ‌های حاج مجید را شنیده اید؟ یکی از بهترین قدیمی‌ترین رستوران‌های معروف تبریز رستوران حاج مجید است. این رستوران منویی ندارد؛ چرا که تنها یک نوع غذا آن هم چلومرغ در آن سرو می‌شود! شما فقط باید بین سینه مرغ و ران مرغ غذایتان را انتخاب کنید.

در پایان...

اگر قصد دارید تا بهتر با رستوران‌های معروف تبریز و آدرس و اطلاعات کامل آن‌ها آشنا شوید می‌توانید به مقاله جامع "بهترین رستوران‌های تبریز" مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
بعد کرونا بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
رستوران ایرانیان سراب رفتم در سفری که به سرعین میرفتم غذاهاشون همیشه عالیه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین