کد خبر: ۶۸۹۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

اولویت‌های تزریق واکسن آنفلوآنزا

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: درست است که واکسن آنفلوآنزا برای سنین مختلف است، اما بهتر است افرادی که در اولویت دریافت نیستند، اولویت تزریق را به بانوان باردار، کادر درمانی وزارت بهداشت و درمان، محیط‌بانان و یگان‌های حفاظت محیط زیست که با پرندگان در ارتباط هستند و افراد دارای نقص ایمنی و افرادی که در سراهای سالمندان کار می‌کنند، قرار دهند.
اولویت‌های تزریق واکسن آنفلوآنزا
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا آهنیبا اشاره به آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا از دو هفته گذشته در داروخانه‌های استان، اظهار کرد: واکسن آنفوآنزا با ارائه کارت ملی در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون مشکل خاصی در خصوص واکسن آنفلوآنزا در استان نداریم و افرادی که متقاضی این واکسن هستند می‌توانند به داروخانه‌های متقاضی که واکسن دریافت کرده‌اند، مراجعه کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه این واکسن برای گروه‌های سنی خاصی نیست، بیان کرد: سامانه ttac تحویل این واکسن به بیماران راه‌اندازی شده و ارائه واکسن از طریق کد ملی انجام می‌شود.

آهنی یادآور شد: امکان دریافت خارج از این سامانه برای بیماران در سطح کشور وجود ندارد و هر فرد صرفا می‌تواند یک واکسن دریافت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین