کد خبر: ۶۹۰۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

شاهین با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟

قائم‌مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصول شاهین بر اساس جزئیات مندرج در دعوتنامه دی‌ماه ۲۶۷ میلیون تومان تعیین شده است.
شاهین با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

مجید باقری با اشاره به روش‌های فروش محصول در صنعت خودروسازی گفت: در خودروسازی ۳ روش فروش وجود دارد، یک مدل فروش فوری است که در آن کل قیمت محصول از متقاضی گرفته و خودرو به در مدت حداکثر ۳ ماه تحویل داده می‌شود.

قائم‌مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در بیان سایر مدل‌های دیگر فروش محصول گفت: مدل دیگر، پیش‌فروش و مشارکت در تولید است که بر مبنای این ۲ روش، حداکثر تا ۵۰ درصد از مبلغ فعلی خودرو علی‌الحساب از متقاضی دریافت و تاکید می‌شود قیمت فروش نهایی خودرو بر مبنای قیمت زمان تحویل تعیین خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که تعدیل قیمت علت اصلی دریافت نکردن ۱۰۰ درصد وجه در زمان ثبت‌نام است، تاکید کرد: در دو روش پیش فروش و مشارکت در تولید تنها بخشی از وجه دریافت می‌شود و اگر ما از قیمت نهایی محصول در زمان تحویل آگاه بودیم به طور قطع ۱۰۰ درصد قیمت تمام شده را از متقاضی خرید خودرو دریافت می‌کردیم.

وی با اشاره به قیمت فروش کارخانه خودروی شاهین افزود: زمانی که می‌خواستیم خودرو شاهین را پیش‌فروش کنیم قیمت نهایی محصول وجود نداشت و مبلغ ۸۰ میلیون تومان از متقاضیان به عنوان پیش پرداخت دریافت شد.

باقری ضمن تاکید بر اینکه در قرارداد پیش‌فروش شاهین ذکر شده مبلغ دریافتی علی‌الحساب است و مبلغ نهایی خودرو در زمان تحویل و پس از ابلاغ شورای رقابت تعیین می‌شود، گفت: قیمت محصول بر اساس جزئیات دعوتنامه صادرشده دی‌ماه ۹۹ معادل ۲۶۷ میلیون تومان تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین