کد خبر: ۶۹۰۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

ترامپ مانند مار زخمی است

یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که هدف از استیضاح ترامپ محروم کردن او از فعالیت های سیاسی و اجتماعی است، گفت: در حال حاضر ترامپ مانند مار زخمی است که ممکن است زهرش را بریزد.
ترامپ مانند مار زخمی است
آفتاب‌‌نیوز :

عماد آبشناس در ارزیابی خود از تحولات اخیر آمریکا و طرح مساله استیضاح ترامپ گفت: در این شرایط شاید فرصت کم باشد اما ضرورت استیضاح ترامپ خیلی بالا است و به گفته نانسی پلوسی، ترامپ هنوز فرمانده نیرهای مسلح آمریکاست و خطرات کارهای دیوانه وار او ممکن است هم جهان و هم آمریکا را به خطر بیاندازد.

وی خاطر نشان کرد: بحث استیضاح ترامپ در نهایت منجر به این مساله خواهد شد که او در دوره های دیگر با محرومیت های سیاسی و اجتماعی مواجه شود. در واقع هدف استیضاح کنندگان این است که برای ترامپ چنین محدودیت هایی ایجاد کنند زیرا ممکن است در دوره ی بعدی کاندیدی ریاست جمهوری شود.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: اما باید در نظر داشته باشیم که ترامپ بیش از 70 میلیون رای آورده و توانسته خودش را نماینده یک تفکر در آمریکا نشان دهد. او اخیرا توانست چندین میلیون دلار هم از طرفداران خود پول جمع کند.

آب شناس ادامه داد: پیش بینی بنده این است که برخی از جمهوری خواهان با دموکرات ها هم نظر هستند که ترامپ حتما استیضاح و برکنار شود. البته اگر برکنار هم نشود قطعا بحث محاکمه او پس از ریاست جمهوری مطرح خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر دونالد ترامپ مانند مار زخمی می ماند که ممکن است دراین فرصت باقی مانده زهرش را بریزد لذا تلاش می کند تا فرار رو به جلو داشته باشد و جنگی را در منطقه خاورمیانه راه بیاندازد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: حتی حمله اتمی علیه چین، روسیه و یا کره شمالی جزو احتمالاتی است که ممکن است او به راه بیاندازد و شرایطی را ایجاد کند تا بگوید آمریکا در خطر است و حالت فوق العاده اعلام شود تا با تاخیر قدرت را تحویل دهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین