کد خبر: ۶۹۰۳۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که عاملان حملات ۱۱ سپتامبر در ایران بوده‌اند

واکنش ایران به ادعاهای پمپئو درباره حملات ۱۱ سپتامبر؛ کار عربستان بود نه ایران!

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام‌های ضد ایرانی وزیر خارجه دولت رو به پایان ترامپ گفت: این اتهامات مضحک و دروغین چیز جدیدی نیست.
واکنش ایران به ادعاهای پمپئو درباره حملات ۱۱ سپتامبر؛ کار عربستان بود نه ایران!
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا میریوسفی روز سه‌شنبه در واکنش به اتهام مایک پمپئو که در باشگاه مطبوعات واشنگتن ایراد شد، این مطلب را به یکی از رسانه‌های آمریکایی گفت.

وی افزود: این اتهام‌ها تنها این واقعیت را تقویت می‌کند که دولت ترامپ با ناامیدی به سیاست شکست خورده ضد ایرانی ادامه می‌دهد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه هم در پاسخ به سوال خبرنگاران داخلی، توئیت‌های امروز مایک پمپئو را ناشی از عصبانیت روانی در پایان دوره مفتضح او در سمت وزیر خارجه و عصبانیت ناشی از شکست سیاست فشار حداکثری دانست. به تعبیر زیبای شهید بهشتی، آقای پمپئو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

 تروریست‌های حادثه ۱۱ سپتامبر از کشورهای محبوب پمپئو بودند

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز در واکنش به ادعای مایک پمپئو در مرتبط کردن ایران با القاعده در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: از تروریستی نامیدن کوبا تا از طبقه بندی خارج کردن‌های خیالبافانه و ادعاهای ارتباط ایران با القاعده، آقای "دروغ می‌گوییم، فریب می‌دهیم، دزدی می‌کنیم" به صورت رقت‌آوری، حرفه فاجعه‌بار خود را با دروغ‌های جنگ طلبانه پایان می‌دهد.

ظریف اظهار داشت: هیچ کس فریب نمی‌خورد تمامی تروریست‌های حادثه ۱۱ سپتامبر از کشورهای محبوب مایک پمپئو در خاورمیانه بودند، هیچ کدام از ایران نبودند.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: ایران به برنامه ریزی برای حملات ۱۱ سپتامبر کمک کرده بود القاعده یک مقر جدید دارد و آن جمهوری اسلامی ایران است.

پمپئو ادعا کرد: ابومحمد المصری عضو القاعده در آگوست گذشته در تهران کشته شد القاعده در ۳ دهه اخیر با ایران رابطه داشته است و ایران به القاعده اجازه داد پول جمع آوری کند و با سران خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کند. ایران به القاعده پشتیبانی لجستیکی ارائه کرد ایران از القاعده حمایت می کند. ایران به بزرگترین کشور حامی تروریسم تبدیل شد و ایران به اعضای القاعده اجازه داد به راحتی با خارج از کشور ارتباط داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
7
7
ولی قسمت اعظمش واقعیت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
7
7
شک نکنید هر جا توو این جهان حتی یه ترقه بترکه یه پاش اسرائیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
2
3
من حالا از هیچی تعجب نمیکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
11 سپتامبر کار خودامریکابود ومجری بدبخت عربستان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین