کد خبر: ۶۹۰۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

ادعای فرمانده سابق سپاه علیه روحانی؛ چرا به فکر رفع تحریم‌ها نیستند؟!

فرمانده قرارگاه بقیه‌الله گفت: آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.
ادعای فرمانده سابق سپاه علیه روحانی؛ چرا به فکر رفع تحریم‌ها نیستند؟!
آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه جلسه با مدیران قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم گفت: آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.

سردار جعفری افزود: اگر واقعا ایشان به فکر مردم بود، باید همانند رهبر انقلاب می‌گفت «مسئله اصلی ما، برداشتن تحریم های ایران است، نه برگشتن آمریکا به برجام» و از طرفی باید تاکید می‌کرد «اگر تحریم‌ها برداشته شود ما هم به تعهداتمان بر می‌گردیم» نه اینکه بگوید «اگر آمریکا به برجام باز گردد، ماهم بر می‌گردیم»

وی ادامه داد: کجای این حرف عزت مندانه و مقتدرانه است؟ آقای روحانی! چرا اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران را نشانه رفته اید؟ مسیر غلط را القا نکنید. راه درست و عاقلانه همان مسیری است که رهبر انقلاب ترسیم کردند.

فرمانده قرارگاه بقیه‌الله گفت: چه اصراری دارید که آمریکا به برجام برگردد؟ مطمئن باشید اگر آمریکا تحریم‌ها را ابتدا لغو نکند و به برجام بازگردد، همین آقای بایدن تحریم‌های دو سه سال اخیر یا عمده آنها را خارج از برجام تلقی کرده و ضمن حفظ آنها، تلاش می‌کند برجام شما را اصلاح کند.در آن زمان است که هم برجامِ نیمبند را از دست داده‌اید و هم تحریم‌های اصلی آمریکا علیه ملت ایران به قوت خود باقی مانده است.

وی با بیان اینکه مسیری که شما می‌روید هیچ نشانی از تدبیر و امید ندارد، اظهار کرد: طوری حرکت کنید که لااقل 6 ماه دیگر بتوانید پاسخگوی نگاه‌های پر معنای مردم باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین