کد خبر: ۶۹۰۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

واکنش پرسپولیس به قهر سرمربی/ چرا گل‌محمدی تمرین را تعطیل کرد؟

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس به خبرهایی که در مورد قهر سرمربی این تیم مطرح می شود واکنش نشان داد.
واکنش پرسپولیس به قهر سرمربی/ چرا گل‌محمدی تمرین را تعطیل کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

صحبت‌های جنجالی یحیی گل محمدی پس از تساوی دو - دو پرسپولیس مقابل استقلال در دربی نود و چهارم پایتخت با اولتیماتوم ۴۸ ساعته او به مسعود سلطانی فر همراه بود تا وزیر ورزش درباره ادامه حضور مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گیری کند.

تمرینات پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال تهران روز سه شنبه در دو گروه مختلف انجام شد. بازیکنان اصلی این تیم تمرین سبکی را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند و ذخیره‌ها نیز زیر نظر دستیاران یحیی تمرین کردند. سرخپوشان پایتخت امروز استراحت می‌کنند تا حضور کمرنگ سرمربی این تیم در دو روز گذشته شایعه قهر او از جمع پرسپولیسی‌ها را بر سر زبان‌ها بیندازد.

علیرضا اشرف راجع به شایعه قهر یحیی گل محمدی گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. تعطیلی تمرین امروز با تصمیم کادر فنی و بر اساس ایده همیشگی بابت فشردگی بازی‌ها بوده است. برایم جالب است که برخی افراد می‌خواهند با چنین ادعاهایی شرایط تیمی که موفقیت‌های متوالی داشته است را نادیده بگیرند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس افزود: آقای گل محمدی دیروز هم در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت و چنین مباحثی در پرسپولیس مطرح نیست.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در مسیر موفقیت قدم بر می‌دارد. واقعاً حیف شد دربی را که حقمان بود نبردیم اما بار دیگر تمام اعضای تیم نشان دادند که کیفیت فوق العاده فوتبال باید به چه شکل باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین