کد خبر: ۶۹۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تبلیغات

نصب پارتیشن شیشه‌ای، افزایش ظرافت و زیبایی

در فضا‌های مسکونی این پارتیشن‌های شیشه‌ای جلوه‌ای بسیار مدرن و شیک را ایجاد می‌کنند. تعداد و تنوع پارتیشن‌های شیشه‌ای به حدی است که شما به راحتی می‌توانید در انتخاب بین گزینه‌های مختلف به طور آزادانه انتخاب داشته باشید. برخی از مدل‌های پارتیشن شیشه‌ای را برای آشنایی بیشتر شما با آن‌ها بیان می‌کنیم.
نصب پارتیشن شیشه‌ای، افزایش ظرافت و زیبایی
آفتاب‌‌نیوز :

پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از بهترین اقدامات برای احیای مجدد فضای شما در خانه و اداره هستند. این یک حس زیبایی و لوکس با طرحی مدرن را به فضای کاری و زندگی شما می‌بخشد. پارتیشن‌های شیشه‌ای، به خصوص در فضا‌های اداری بازخورد بسیار مثبتی به مشتریان می‌دهند و برای کارمندان نیز یک فضای زیبا و با ظرافت را ایجاد می‌کنند. در فضا‌های مسکونی این پارتیشن‌های شیشه‌ای جلوه‌ای بسیار مدرن و شیک را ایجاد می‌کنند. تعداد و تنوع پارتیشن‌های شیشه‌ای به حدی است که شما به راحتی می‌توانید در انتخاب بین گزینه‌های مختلف به طور آزادانه انتخاب داشته باشید. برخی از مدل‌های پارتیشن شیشه‌ای را برای آشنایی بیشتر شما با آن‌ها بیان می‌کنیم.

پارتیشن‌های شیشه‌ای با شیشه‌های رنگی، شیشه‌های مقاوم چند لایه، شیشه‌های طرح دار

پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی با انواع شیشه‌های رنگی با رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا ساخته می‌شوند. زمانی که پارتیشن را با شیشه‌های رنگی بسازید، خود نوعی تزئینات نیز برای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. پارتیشن‌های شیشه‌ای در اندازه ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌شوند تا جلوه‌ای تازه و زیبا به فضای داخلی شما بدهند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای چند لایه لمینت، این است که با تحت فشار قرار گرفتن، عملکرد بسیار خوب و مقاومی خواهند داشت و مانند صفحات شیشه‌ای معمولی خرد نمی‌شوند. قطعات یک صفحه شیشه‌ای چند لایه در اثر ضربه دیدن دست نخورده باقی می‌مانند و از این رو خطر صدمات به اطرافیان را کاهش می‌دهند. پارتیشن‌های شیشه‌ای لمینت در طرح‌های مختلف از رنگ‌های شفاف و مات وجود دارند. آن‌ها به فضای شما جلوه‌ای ظریف می‌بخشند و حتی ریزترین گوشه‌های مکان شما را روشن می‌کنند.

شیشه‌های طرح دار در مکان‌هایی به کار برده می‌شوند که نیاز به تغییر حالت کسل کننده جو محیط وجود دارد. آن‌ها نسبت به سایر شیشه‌ها هنری‌تر هستند و می‌توانند در طرح‌های بسیار متنوع ساخته شوند. با خلاقیت می‌توان این شیشه‌ها را به طرح‌های بسیار شگفت انگیز مزین کرد. با توجه به طرح و نیاز شما، این شیشه‌ها در ضخامت و الگو‌های مختلف می‌توانند ساخته شوند.

درب‌های اتوماتیک، تنوع در طرح و راحتی عبور و مرور

یکی از بهترین مزایا در مورد درب‌های اتوماتیک این است که در انواع مختلفی از سبک ها، اشکال، رنگ‌ها و طرح‌ها ارائه می‌شوند. این امر علاوه بر اینکه ظاهری فصیح و پیشرفته به اماکن مسکونی یا تجاری شما می‌بخشد بلکه به ارتقا قیمت و ارزش آن نیز کمک می‌کند. این درب‌ها در چندین حالت با تنظیمات اساسی چرخشی، کشویی و تاشو وجود دارند. هنگام انتخاب درب‌های اتوماتیک، با توجه به اینکه آن‌ها بسیار انعطاف پذیر هستند، شما در اکثر مواقع می‌توانید دقیقا درب مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ بنابراین احتمال کمی وجود دارد که شما نتوانید دربی که مورد پسندتان است برای مکان مورد نظر استفاده نکنید. علاوه بر این، آن‌ها با موادی تهیه شده اند که دارای سختی بالا، محکم و بادوام هستند. به طور معمول مواد به کار رفته در درب‌های اتوماتیک شامل شیشه، آلومینیوم، فولاد، فایبرگلاس و الوار موجود هستند که سبک منحصر به فرد هر خانه یا مشاغل را تقویت یا تحسین می‌کنند. مزیت بسیار کاربردی درب‌های اتوماتیک این است که برای انجام کار خود یعنی باز و بسته شدن، نیازی به هیچ تلاش و نیروی انسانی ندارند. دقیقا برخلاف درب‌های معمولی که در بیشتر موارد برای عبور از آن‌ها باید درب را به سختی باز و بسته کنید. علاوه بر این، از آن جا که باز و بسته شدن آن‌ها نیازی به استفاده از دست ندارد، دسترسی آسان و بی نظیری را برای افراد مسن، معلول، کودکان و افراد کم توان نیز فراهم می‌کند. از طرفی این درب‌ها برای افرادی که بسته‌های سنگین، چمدان یا کودکان را حمل می‌کنند، بسیار مفید هستند.

شیشه‌های مقاوم لمینت، مزایای این شیشه‌های چند لایه

شیشه‌های چند لایه لمینت جایگزینی بسیار خارق‌العاده به جای شیشه‌های معمولی هستند. این شیشه‌ها دارای ساختاری مقاوم و بسیار سخت می‌باشند که شکستن آن تقریبا غیر ممکن است. شیشه لمینت برای استفاده از بسیاری جهات مناسب است و ماده‌ای است که محبوبیت آن روز به روز افزایش می‌یابد. اگر به فکر افزودن شیشه به خانه یا محل کار خود هستید، نصب شیشه‌های چند لایه لمینت بی شک بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید از آن با خیال راحت استفاده کنید. کافی است کمی در مورد شیشه‌های لمینت اطلاعات به دست آورید تا با اطمینان خاطر از امنیت و کارآیی شگفت انگیز این محصول استفاده کنید. امنیت بزرگترین مزیتی است که مردم به دلیل آن مایل به نصب شیشه‌های لمینت چند لایه برای منازل و محل کار خود هستند. امنیت این شیشه‌ها را خاصیت نشکن بودن آن‌ها تامین می‌کند. به طور مثال زمانی که در منزل کودک شما چیزی را سمت شیشه پرتاب کند دیگر نگران آسیب دیدن شیشه و کودک نخواهید بود؛ بنابراین این شیشه‌ها برای منازلی که بچه کوچک دارند فضایی بسیار ایمن را به وجود می‌آورند. این شیشه چند برابر شیشه‌های معمولی می‌تواند جلوی نفوذ سر و صدا از بیرون به داخل را بگیرد و حتی اگر منزل شما کنار اتوبان و یا ریل راه آهن نیز باشد به راحتی می‌توانید با نصب این شیشه‌ها فضایی پر از آرامش برای خود و خانواده تان به وجود آورید. آرامش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که منزل باید داشته باشد. شیشه‌های لمینت در برابر شرایط مختلف و نامساعد جوی به عنوان یک محافظ پر قدرت و مستحکم عمل می‌کند و حتی با وزش باد‌های شدید نیز هیچگونه آسیبی را متحمل نخواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین