کد خبر: ۶۹۱۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
یک نماینده سابق مجلس:

اظهارات «پمپئو» علیه ایران برای برون رفت از وضعیت داخلی آمریکا است

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایالات‌متحده در دریای فساد، ضعف مدیریت، بی‌سیاستی در رابطه با مسائل جهانی و مشکلات داخلی و خارجی غرق است و به دنبال راهی برای برون رفت از این وضعیت است.
اظهارات «پمپئو» علیه ایران برای برون رفت از وضعیت داخلی آمریکا است
آفتاب‌‌نیوز :

احمد سالک با مضحک خواندن اظهارات مایک پمپئو- وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر حضور اعضای گروه تروریستی القاعده در ایران، اظهار کرد: انسانی که در یک رودخانه بزرگ در حال غرق شدن است اگر پر کاهی در آب ببیند تصور می‌کند که یک چوب بزرگ است و به آن چنگ می‌زند؛ این مَثَل وزیر امور خارجه آمریکا است. امروز ایالات متحده در دریای فساد، ضعف مدیریت، بی‌سیاستی در رابطه با مسائل جهانی و مشکلات داخلی و خارجی غرق است و به دنبال راهی برای برون رفت از این وضعیت است.

وی با بیان اینکه آنها زدن تهمت‌های جدید به دیگر کشورها را راهی برای برون رفت از وضعیت نابسامان خود می‌دانند، افزود: آمریکا تصور می‌کند با طرح چنین موضوعاتی در داخل کشور راه نجاتی برای خود پیدا می‌کند در حالی که این طور نیست. جمهوری اسلامی همواره قربانی تروریسم بوده و این ادعاها کاملاً بی‌اساس است.

این نماینده سابق مجلس، گفت: در پاسخ به اظهارات پمپئو باید گفت چه کسی القاعده را به وجود آورد؟ القاعده را آمریکا و عربستان سعودی به وجود آوردند و بسیاری در سرتاسر جهان قربانی این سازمان تروریستی شده‌اند و این موضوع برای جهانیان آشکار است.

سالک تصریح کرد: امروز آمریکا گرفتار فساد انتخاباتی شده است و دموکراسی که در گذشته به رخ جهان می‌کشیدند امروز مفتضح شده است. برای برون رفت از این مشکلات، آمریکایی‌ها قصد دارند یک جنجال جدید درست کنند تا اذهان داخلی خود و جهان را منحرف کنند. اگر آمریکایی‌ها مدرکی دارند پس چرا ارائه نمی‌دهند؟

وی ادامه داد: بنابراین این گونه ادعاها برای فرار به جلو و برون رفت از رسوایی در انتخابات است. یکی دیگر از اهداف آنان ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که البته راه به جایی نمی‌برند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
پس راهپیمائی اعتراضی طالبان تو تهران و اظهارات سعید قاسمی همش الکی بوده؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین