کد خبر: ۶۹۱۳۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

خط و نشان وزیر دفاع برای آمریکایی ها

وزیر دفاع گفت: کوچکترین اشتباه دشمن با پاسخ قطعی و سنگین جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
خط و نشان وزیر دفاع برای آمریکایی ها
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر دفاع در حاشیه جلسه کمیسیون امنیت ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تجربیات بسیار گران سنگ و در عین حال تلخی را در حوزه دفاع و امنیت پشت سر گذاشته است؛ ما هشت سال دفاع مقدس را برای دفع شر جنگ تحمیلی صدام پشت سر گذاشتیم و بعد از آن مرتبا با تهدیدات مختلف تروریست‌ها و در راس آن‌ها دولت جنایتکار ترامپ مواجه بودیم.

حاتمی ادامه داد: امروز قدر توانمندی دفاعی برای همه ما روشن است لذا قدرت دفاعی ما متعلق به مردم، امنیت ملت ایران و منطقه است که همیشه از آن حفاظت و حراست کرده‌ایم، پس طبیعتا نباید کسی در این موضوع صحبت بی موردی که منجر به تضعیف این بحث شود، داشته باشد.

او افزود: ما قدرت دفاعی خود را برای حفظ صلح و امنیت با تمام توان حفظ خواهیم کرد و آن را ارتقا خواهیم داد.

وزیر دفاع درباره پیشرفت فیزیکی روستاهای منطقه پارچین و تلاقی با مناطق نظامی گفت: در حال ساماندهی آنجا هستیم، امروز تصمیم گرفته شد که یک کارگروه فعال‌تر این کار را انجام دهد.

حاتمی با اشاره به سوال یک نماینده درباره فروش یک قطعه زمین در اصفهان گفت: در نیروهای مسلح ساز و کار خوبی برای تعیین تکلیف اراضی مازاد وجود دارد و این کارها براساس آن‌ها انجام می‌شود.

او در پایان گفت: درباره پیام رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها یک سری تحرکاتی را در منطقه انجام دادند و این ابهام وجود داشت که ممکن است نسبت به شرایط دفاعی کشور دچار اشتباه محاسبه شوند که باید آمادگی دفاع نیروهای مسلح از عزت و امنیت کشور نشان داده می‌شد که در واقع بخش‌های مختلف نیروهای مسلح آمادگی خود را اعلام کردند و به مردم این پیام را دادند که همگی با آمادگی کامل و با تجهیزات پیشرفته و به روز آماده هستیم که از امنیت آن‌ها دفاع کنیم؛ متقابلا به دشمنان هم این پیام مخابره شد که محاسبه اشتباه نکنند که کوچکترین اشتباه آن‌ها با پاسخ قطعی و سنگین جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین