کد خبر: ۶۹۱۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

گازگرفتکی جان ۵ نفر را در مشهد را گرفت

مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد گفت: پنج نفر شامل چهار مسافر در جریان دو حادثه جداگانه گازگرفتگی ناشی از تنفس منوکسید کربن امروز یکم بهن ماه در این کلانشهر جان باختند.
گازگرفتکی جان ۵ نفر را در مشهد را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

سرآتشیار مجید فرهادی عصر چهارشنبه به نخستین مورد از این دو حادثه اشاره و بیان کرد: ظهر امروز در پی اعلام گزارش گازگرفتگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مشهد بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان سرشور واقع در محدوده مرکزی این کلانشهر واقع در محدوده پرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام شدند.

وی افزود: دو زن، یک مرد و یک کودک که همگی از بیرجند به مشهد سفر کرده بودند حین اقامت و خواب در اتاقی با مساحت کمتر از ۱۵ مترمربع هنگام به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن متصاعده از بخاری این مکان دچار مسمومیت شدید شده و فوت کردند.

مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد علت اولیه این حادثه مرگبار را مسدود بودن مسیر دودکش بخاری اقامتگاه شهروندان بیرجندی درگذشته اعلام و بیان کرد: بررسی دقیق در خصوص چگونگی وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در حال انجام است.

وی ادامه داد: دیگر حادثه گازگرفتگی امروز مشهد در یکی از منازل مسکونی واقع در خیابان امام رضا (ع) این شهر رخ داد.

سرآتشیار فرهادی گفت: این حادثه نیز ظهر امروز برای زنی مسن در منزلش بخاطر گازگرفتگی ناشی از روشن بودن اجاق گاز در حمام رخ داد.

وی افزود: این شهروند مشهدی به عنوان پنجمین جانباخته تنفس گاز منوکسیدکربن در یک روز، ثبت شد.

هزار و ٨٠٠ آتش‌نشان در قالب ٥٢ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین