کد خبر: ۶۹۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

استاندارهرمزگان: هیچ معتاد متجاهری تا پایان امسال نباید در بندرعباس مشاهده شود

استاندار هرمزگان گفت: با احداث مرکز جامع نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر در منطقه ایسین تا پایان سال جاری، دیگر نباید هیچ معتاد متجاهری در سطح شهر بندرعباس مشاهده شود.
استاندارهرمزگان: هیچ معتاد متجاهری تا پایان امسال نباید در بندرعباس مشاهده شود
آفتاب‌‌نیوز :

فریدون همتی شامگاه جمعه در بازدید از روند احداث مرکز جامع نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر در منطقه ایسین شهرستان بندرعباس، اظهارداشت: این مرکز با امکانات مناسب در درمان و توانمندسازی معتادین متجاهر نقش مهمی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرکز جامع نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر در منطقه ایسین ظرفیت پذیرش ۵۰۰نفر از معتادین متجاهر را خواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود: مرکز جدید و در حال ساخت، دارای یک حلقه چاه آب و چهار هکتار زمین مستعد کشاورزی به منظور ایجاد اشتغال برای معتادین بهبود یافته است.

همتی عنوان کرد: علاوه بر این کارگاه های مختلف تولیدی در این مرکز راه اندازی و ضمن دریافت آموزش های لازم فنی و حرفه ای زمینه اشتغال بهبودیافتگان در این مرکز و سایر مراکز خصوصی استان فراهم می شود.

وی همچنین از مرکز فعلی نگهداری و درمان معتادین در ایسین بازدید کرد و با بهبود یافتگان که پس از بهبودی در بخش خدماتی، بلوک زنی و قایق سازی مشغول به فعالیت شده اند، به گفت‌وگو پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین