کد خبر: ۶۹۲۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

کومان: قهرمانی؟ اتلتیکو شرایط خیلی خوبی دارد / با کاهش حقوق به اقتصاد بارسا کمک می‌کنیم

سرمربی بارسلونا در خصوص وضعیت اقتصادی باشگاه صحبت کرد و از شرایط سخت قهرمانی در حضور اتلتیکومادرید سخن گفت.
کومان: قهرمانی؟ اتلتیکو شرایط خیلی خوبی دارد / با کاهش حقوق به اقتصاد بارسا کمک می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

فرداشب در چارچوب یک هشتم نهایی کوپادل‌ری اسپانیا، بارسلونا میهمان رایووایکانو است.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: فردا ما مقابل تیمی سرسخت بازی خواهیم کرد. در ورزشگاهی که بازی‌ها همیشه پیچیده خواهد شد، به خاطر همین باید بسیار با تمرکز در میدان حاضر شویم. دیدار کوپادل‌ری سخت بوده و باید بدانیم که اتلتیکو و رئال هر دو از این رقابت حذف شده‌اند. تیم‌های باقی مانده در این جدال همه قوی هستند.

وی ادامه داد: بارسلونا یکی از بزرگترین تیم‌هایی است که از ویروس کرونا بیشترین ضربه را خورده است. این باشگاه میزان زیادی تماشاگر و توریست در مسابقات داشت و به همین خاطر چنین باشگاه‌هایی با مشکل بزرگ اقتصادی روبه‌رو هستند.من ندیده‌ام بازیکنان به خاطر مشکلات اقتصادی تحت تاثیر زیادی قرار گیرند ولی همه کمک می‌کنند با کاهش دستمزدها به اقتصاد باشگاه کمک کنند.

سرمربی بارسلونا در خصوص بازگشت مسی به ترکیب تیم گفت: لئو بسیار مشتاق بازی کردن است ولی فردا تصمیم می‌گیریم که آیا او در ترکیب ثابت است یا خیر. برای ما خیلی اهمیت دارد تا به جوانان میدان دهیم. آنها باید با تیم بتوانند تمرین کنند. به همین خاطر «موریبا ایلاکس» را دعوت کردیم و اکنون فهمیده که ما به او اعتماد داریم. ایلاکس آینده‌ای روشن در بارسا دارد.

کومان اظهار داشت: سرخیو روبرتو با ما 2 جلسه تمرین کرده ولی همچنان به زمان احتیاج دارد. روز جمعه ما تمرینی سخت خواهیم داشت و آن موقع تصمیم می‌گیریم که می‌تواند در بازی یکشنبه حضور داشته باشد یا خیر.

به گزارش فارس، بارسلونا پس از دیدار رایووایکانو روز یکشنبه در لالیگا میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

سرمربی بارسلونا در خصوص مشکلات بازیکنان با مسائل اقتصادی صراحتاً گفت:

کومان در رابطه با قهرمانی لالیگا اظهار داشت: ما برای تمامی جام‌ها می‌جنگیم ولی بیایید کمی واقع‌بین باشیم. اتلتیکومادرید یک روند خوب را طی کرده و اکنون بیشتر از همه نیز استراحت می‌کند. نمی‌گویم که قهرمانی غیرممکن است ولی تلاش می‌کنیم این قهرمانی ممکن شود.

کومان اظهار داشت:می‌خواهیم در مسابقه فردا در 90 دقیقه کار را تمام کنیم و دیگر بازی به وقت‌های اضافی نکشد. ما زمان کم داریم. اتلتیکو و رئال هر دو از کوپا حذف شده‌اند و زمانی که ما بازی داریم، آنها استراحت می‌کنند. به همین خاطر باید سریعا پس از مسابقه، ریکاوری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین