کد خبر: ۶۹۲۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

پایانِ دراماتیکِ بدشانسی‌های ذوب‌آهن با ۲ اخراجی و یک والی

تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست نساجی در مازندران به اولین برد خود در بیستمین دوره لیگ برتر دست پیدا کرد و به رده چهاردهم رسید.
پایانِ دراماتیکِ بدشانسی‌های ذوب‌آهن با ۲ اخراجی و یک والی
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۱۵ امروز(جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ۲ تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان سیزدهمین دیدار خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کردند که در پایان نماینده اصفهان موفق شد با نتیجه سه بر ۲ به برتری برسد.

سرانجام طلسم تیم رحمان رضایی در یک بازی پرهیجان شکسته شد و این تیم به اولین برد خود در فصل جدید دست پیدا کرد. دارکبیدوف در ثانیه ۱۵ زننده اولین گل بازی برای تیم میهمان بود. گلی که فعلا سریع‌ترین گل لیگ بیستم بوده است. شاگردان مجید جلالی خیلی زود در دقیقه چهار به گل رسیدند. محمد مهدی نظری روی ارسال حسن نجفی موفق به انجام این کار شد.

ذوب به حملات خود ادامه داد و توانست در دقیقه ۲۷ روی دومین پاس گل علی دشتی توسط مدافع پیش‌تاخته‌اش یعنی عبدالله حسینی بازهم پیش بیفتد. اما نیمه نخست با یک اتفاق جنجالی تمام شد. مجتبی حقدوست در حالی از زمین اخراج شد که داور با یادآوری بازیکن نساجی به او کارت زرد دوم را نشان داد و همین مساله اعتراض شدید رخمان رضایی را در پی داشت. سرانجام سرمربی ذوب نیز از زمین اخراج شد.

در دقیقه ۵۰ تیم نساجی توانست برای دومین بار کار را به تساوی بکشاند. شوت حسن نجفی در شلوغی محوطه جریمه به یک بازیکن برخورد کرد و جلوی پای ایوب کلانتری افتاد تا این بازیکن باتجربه زننده دومین گل بازی باشد. انتظار می‌رفت بعد از این گل نساجی با وجود یک یار بیشتر شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد اما این تیم اصفهانی بود که برای سومین بار پیش افتاد.

ارسال زیبای فرشاد محمدی‌مهر از سمت راست به میلاد جهانی رسید و این بازیکن با شوتی تک ضرب و والی، به زیبایی در دقیقه ۵۶ تیمش را پیش انداخت و این نتیجه تا پایان به قوت خود باقی ماند تا ذوب سرانجام به بدبیاری‌هایش پایان دهد.

شاگردان رحمان رضایی حالا با ۱۱ امتیاز جای نساجی را در رده چهاردهم گرفتند و تیم مازنی در دومین بازی جلالی دومین باختش را تجربه کرد و با ۹ امتیاز به رده یکی مانده به آخر سقوط کرد.

ترکیب ذوب‌ آهن:

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، علی دشتی(ایوان مارکوویچ)، دارکو بیدوف، دانیال مومنی(محمد سلطانی‌مهر)، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حقدوست

ترکیب نساجی:

نیما میرزازاد، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی، حسن نجفی، روزبه شاه‌علیدوست(محمدحسین باباگلی)، ایوب کلانتری، علی داوران، کریم اسلامی، مهرداد بایرامی، محمدمهدی نظری(حسین زامهران)

پایانِ دراماتیکِ بدشانسی‌های ذوب‌آهن با ۲ اخراجی و یک والی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین