کد خبر: ۶۹۳۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

واکنش روسیه به دخالت‌های آمریکا در امور این کشور

وزارت خارجه روسیه در واکنش به توئیت وزیر امور خارجه آمریکا درباره اعتراض های جاری در مسکو، اعلام کرد: اقدامات واشنگتن با هدف تشویق اعتراض ها، مداخله آشکار در امور داخلی مسکو است و باید آن را متوقف کند.
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه روز یکشنبه مسکو آمده است: حمایت از نقض قانون توسط تونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا تأیید دیگری بر نقش واشنگتن در پشت صحنه اعتراض ها در روسیه است و شکی نیست که این اقدامات واشنگتن با هدف تشویق اعتراض ها، بخشی از استراتژی مهار روسیه محسوب می شود.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود خطاب به آمریکا نوشته است: ما خواهان پایان دادن به مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل هستیم و این مسئولیت را به شما یادآوری می کنیم.

به گفته وزارت امور خارجه روسیه، اقدامات ایالات متحده با هدف تشویق اعتراضات مداخله آشکار در امور داخلی مسکو و بخشی از استراتژی مهار روسیه است.

وزیر خارجه آمریکا امروز در پیامی توییتری نوشته است: ایالات متحده استفاده روسیه از اقدامات خشن علیه تظاهرات مسالمت‌آمیز و خبرنگاران را برای دومین هفته محکوم می‌کند. ما بار دیگر از مسکو خواستار درخواست آزادی «الکسی ناوالنی» و افرادی که برای اعمال حق مبتنی بر حقوق خودشان بازداشت شده‌اند، هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین