کد خبر: ۶۹۳۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

لو رفتن دروغ بزرگ نماینده کنگره آمریکا

الکساندریا اوکاسیو-کورتز، از نمایندگان زن در کنگره آمریکا که پیشتر مدعی شده بود در زمان شورش ششم ژانویه در این نهاد حضور داشته و به شدت ترسیده بود، مورد انتقاد قرار گرفت. بسیاری گفته‌اند که او در آن زمان داخل این ساختمان حضور نداشت.
لو رفتن دروغ بزرگ نماینده کنگره آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

این جنجال پس از آن به راه افتاد که این عضو کنگره از نیویورک ویدیویی منتشر کرد و از وقوع درگیری با پلیس کنگره در دفترش خبر داد.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، دفتر خانم الکساندریا اوکاسیو-کورتز در ساختمان دیگری است که بخش اصلی کنگره آمریکا محسوب نمیشود. ساختمان اصلی که مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در آن قرار دارد، همان جایی است که آشوب طلبان روز ششم ژانویه به سمت آن یورش برده و شیشه ها را شکستند.

دفتر او در ساختمان "کانن" قرار دارد و از طریق راه های زیرزمینی یا از طریق پیاده روی کوتاهی در آن دست خیابان به ساختمان اصلی کنگره میتوان به آن رسید. این همان ساختمانی که کارکنانش بابت پیدا شدن شیء ناشناس در محوطه آن تخلیه شده بود.

این نماینده کنگره آمریکا در واکنش به آشوب ژانویه و حمله هوادران ترامپ گفته بود: «نمی دانستم که تا آخر روز زنده می مانم یا خیر.» او همچنین سناتور تد کروز، از جمهوریخواهان ایالت تگزاس را متهم کرد که قصد کشتن او را داشتند چون او و دیگر معترضان را با حرفهایشان درباره انتخابات نوامبر تحریک کرده بودند.

او ماه گذشته با انتشار پیامی ویدیویی گفت: می توانم به شما بگویم که برخورد بسیار نزدیکی با حادثه داشتم و فکر می کردم می میرم.

این قانونگذار آمریکایی همچنین در ویدیوی تازه ای گفت، از اینکه پشت درب توالت پنهان شده و می شنید که افسر پلیسی با وارد آوردن ضربه وارد دفتر او می شد، دچار لطمه روحی شده است. او گفت: فکر می کردم می میرم. هیچ وقت در طول زندگی ام این طور ساکت نمانده بودم.

روز چهارشنبه این نماینده با واکنش همکارانش مواجه شد. نانسی میس، از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی گفت که آشوبگرایان هرگز وارد راهروی منتهی به اتاق های آنها نشدند. دفتر این قانونگذار در نزدیکی دفتر اوکاسیو-کورتز است.

با این حال، خانم نماینده کوتاه نیامد و در پیامی توییتری پاسخ منتقدانش را داد. او گفت حمله ششم ژانویه فقط در ساختمان اصلی رخ نداده و حرف منتقدان او "تحریف حقیقت" است. او همچنین نوشت: مردم می دویدند و تلاش می کردند وارد ساختمان های دفتری شوند. برای همین هم مجبور شدیم ساختمان را تخلیه کنیم. تلاش مهاجمان و ارتباطات آنها نشان می دهد که آنها برای باز کردن راه و قرار دادن اطلاعات مکانی افراد پیدا شده برای وارد آوردن آسیب فیزیکی تلاش می کردند.

مشخص نیست که الکساندریا اوکاسیو-کورتز به چه موضوعی اشاره دارد و دفتر او هم به پرسش شبکه فاکس نیوز پاسخی نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
شما فکر کردین فقط مجلسی‌های ما دروغ میگن!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین