کد خبر: ۶۹۴۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
معاون استاندار تهران خبر داد

تشکیل ستاد انتخابات استان تهران ۱۱ اسفندماه / چهار رکن برگزاری انتخابات

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر اینکه مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت چهار رکن انتخابات است که از طریق وزارت کشور ابلاغ شده، از تشکیل ستاد انتخابات استان تهران در ۱۱ اسفندماه خبر داد.
تشکیل ستاد انتخابات استان تهران ۱۱ اسفندماه / چهار رکن برگزاری انتخابات
آفتاب‌‌نیوز :

شکراله حسن بیگی، درباره روند آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات سال آینده گفت: بی تردید حضور مردم در تمامی مراحل پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که همین حضور موجب بقای انقلاب است. در حقیقت حضور مردم در تمامی صحنه‌ها به ویژه انتخابات اصل اساسی و لازمه برگزاری این رویداد مهم است.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی در استانداری تهران برگزار شده، اما ستاد انتخابات استان تهران به صورت رسمی در تاریخ ۱۱ اسفند تشکیل خواهد شد. ستاد انتخابات در شهرستان‌ها و سایر امور مربوطه به علاوه ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر به عنوان دو وظیفه بسیار مهم فرمانداری‌ها تا پایان سال محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه وحدت و همدلی مجموعه کارکنان فرمانداری‌ها با تأکید بر اصل پیروی از قانون، رکن مهمی در برگزاری سالم و پرشور انتخابات است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در تمام شهرستان های استان تهران انجام شده و وظیفه ملی ما ایجاب می کند با عمل به منویات مقام معظم رهبری تلاش خود را به کار بندیم تا انتخابات پر شور، سالم و در خور شان مردم برگزار شود.

وی تاکید کرد: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت چهار رکن انتخابات است که از طریق وزارت کشور ابلاغ شده است که عمل به آن وظیفه ملی همگان است و باید برای اجرای دقیق آن براساس قانون و تسهیل شرایط جهت حضور حداکثری مردم اقدامات لازم را انجام دهیم چراکه شعار ما در همه انتخابات عمل به مّر قانون است که این مهم نیاز به آموزش های لازم برای آشنایی با قانون دارد و شعار دیگر نیز بی طرفی کامل در انتخابات است که بر این مهم بسیار پافشاری خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین