کد خبر: ۶۹۴۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

انتقاد تند بازیکنان استقلال از مدیریت باشگاه

تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد نساجی مازندران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.
انتقاد تند بازیکنان استقلال از مدیریت باشگاه
آفتاب‌‌نیوز :

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: مگر می‌شود استقلال با این همه مشکلات روبرو باشد و فشار هواداران روی ماست که بسیار این شرایط ناراحت کننده است.

«محمد دانشگر» پس از پیروزی استقلال برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و حریف فقط به دفاع مطلق روی آورده بود.

وی افزود: استقلال تنهاست و من در تمام سال‌هایی که باز می‌‎کنم ندیدم تیمی به جز بازیکن و مربیان، هیچ کسی را نداشته باشد.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: هیات مدیره و مدیرعامل در این ماه‌های اخیر به ما سر نمی‌زنند تا از وضعیت استقلال با خبر شوند. یک نیم فصل سکوت کردیم.

دانشگر تصریح کرد: مگر می‌شود استقلال با این همه مشکلات روبرو باشد؟ فشار هواداران روی ما قرار دارد که این شرایط بسیار ناراحت کننده است.

وی تاکید کرد: استقلال چند وقت دیگر با این شرایط باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و باید فکر اساسی به حال مشکلات تیم شود.

بازیکن استقلال در پایان گفت: درباره پول‌هایمان حرف نمی‌زنیم و هر جور که بخواهند پول را به حساب بازیکنان واریز می‌کنند.

تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد نساجی مازندران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

شجاعیان: استقلال لایق قهرمانی است

«داریوش شجاعیان» پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندرزان که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان به اتمام رسید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و در طول ۹۰دقیقه جریان مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت.

وی افزود: استقلال لایق قهرمانی است و به طور حتم در این فصل یکی از مدعیان اصلی کسب جام خواهد بود.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران استقلال از تیم محبوبشان حمایت کنند تا بتوانیم به خواسته مهم و اساسی خود برسیم.

وی تاکید کرد: استقلال با مشکلات زیادی روبروست، استقلال زمین تمرین ندارد و حتی برای وعده‌های غذایی خود در هتل با مشکلات زیادی روبرو است.

شجاعیان در پایان گفت: استقلال صدرنشین لیگ برتر است، اما هجمه زیادی روی این تیم است و بسیاری نمی‌خواهند این تیم به موفقیت برسد.

استقلال تهران با این برد در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، به صدرنشینی خود ادامه داد.

مظاهری: تفکرات فکری برای گلر‌هایی که شاگردش بودند، سنگین است

«رشید مظاهری» پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال خیلی خوب مقابل نساجی مازندران بازی کرد و در پایان توانست سه امتیاز مهم را به نام خود ثبت کند. من هیچ وقت نگفتم استقلال تاکتیک ندارد، حرفی در دلم هست که می‌خواهم بگویم، من فکر می‌کنم تفکرات محمود فکری نسبت به گلرها، یعنی من، سید حسین حسینی و یا دروازه‌بان‌های دیگری که شاگردش بوده‌اند، برای گلر‌ها سنگین است

دروازه‌‎بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در جریان ناراحتی وریا غفوری نیستم و نمی‌دانم چرا و از چه اتفاقی ناراحت بود. برخی می‌گویند استقلال چرا نتیجه نمی‌گیرد، آن‌ها بروند ببینند عملکردشان به چه شکل بوده است که این اتفاقات رخ می‌دهد. برای تمرین به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بودیم، اما شرایط زمین این مجموعه ورزشی فاجعه‌آمیز بود و نمی‌شد تمرین کرد. استقلال صدرنشین لیگ برتر است، اما تحت فشار زیادی قرار دارد و این اصلا اتفاق خوب نیست.

یزدانی: مدیران استقلال به وعده‌هایشان عمل نکردند

«سیاوش یزدانی» روز جمعه پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شرایط استقلال خوب نیست و این برای تیمی، چون استقلال که مدعی قهرمانی است خوب نیست.

وی افزود: محل زمین تمرین استقلال خوب نیست و پیش از تمرین سنگریزه‌هایی که در زمین وجود دارد را مجبور هستیم جمع کنیم.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: من چهار هفته بیشتر مصدوم نبودم، اما به خاطر مشکلاتی که با کادر فنی و مدیریت داشتم مرا از شرایط مسابقه دور کرد و باعث شد بازی نکنم. بازیکنان استقلال دو ماه است که مدیران تیم را ندیده‌اند و به وعده‌هایی که تاکنون داه‌اند هنوز عمل نکرده‌اند. من اگر باز هم مصدوم شوم با قدرت برخواهم گشت و برای استقلال بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهم. امیدوارم مدیران استقلال به فکر این تیم باشند و مشکلاتی را که وجود دارد برطرف کنند تا تیم وارد حاشیه نشود.

قایدی: نمی‌دانیم صاحب‌مان کیست/به بازیکنان پُرسی غذا می‌دهند

مهدی قایدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: در تمرینی که در زمین چمن ورزشگاه انقلاب داشتیم، با بازیکنان از زمین سنگ و شیشه جمع می‌کردیم. به بازیکنان یک دست لباس می‌دهند و می‌گویند همین یک دست را دارید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گویی باشگاه از صدرنشینی تیم خوشحال نیست، گفت: نمی‌دانیم صاحب‌مان کیست، هواداران باید بدانند با چه سخت‌هایی مسیر را ادامه می‌دهیم. البته وظیفه ما تلاش برای اعتلای استقلال است و خیلی‌ها هم می‌دانند این مشکلات در استقلال و پرسپولیس وجود دارد، ولی وقتی یک تیمی صدرنشین لیگ است، باید نگاه دیگری وجود داشته باشد.

مهاجم استقلال در پاسخ به سوال دیگری درباره پیشنهاد‌های خارجی خود اظهار داشت: واقعا و قلباً استقلال را دوست دارم و اگر شرایط خوب باشد هیچ وقت دوست ندارم از استقلال بروم. وقتی امکانات خوب باشد هیچ کس دوست ندارد برود.

قایدی همچنین درباره ضربه پنالتی مقابل نساجی که به صورت چیپ زد و به تیرک افقی دروازه برخورد کرد گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مرا ببخشند و این پیروزی را به روح علی انصاریان تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه از وضعیت خود در باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت: اولین بار است می‌خواهم درباره وضعیت خودم مصاحبه کنم. نزدیک ۵ الی ۶ ماه است باشگاه به من قولی داده و گفته قراردادت را درست می‌کنیم. هر روز قول می‌دهند و امروز و فردا می‌کنند و نمی‌دانم چه ذهنیتی نسبت به بازیکن دارند. نمی‌دانم چه کسی باید جوابگوی بی احترامی‌ها باشد. نمی‌خواهم خودم را درگیر این مسائل کنم. چهار یا ۵ بازی است که می‌گویند به باشگاه بیا تا قراردادت را درست کنیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که مگر قرارداد خود را در زمان مدیرعاملی سعادتمند تنظیم نکرده است؟ اضافه کرد: آن زمان نیمه‌های شب بود که پیش سعادتمند رفتم، ولی گفت می‌رویم قطر و در آنجا قراراد را درست می‌کنیم. در قطر گفتند مُهر باشگاه را همراه خود نیاورده‌اند و وقتی هم به تهران برگشتیم سعادتمند از استقلال رفت. وقتی آقای مددی آمد خیلی قول داد و به مدیر برنامه‌هایم هر روز می‌گوید قرارداد را درست می‌کنیم و امروز و فردا می‌کند.

اسماعیلی: فشار‌ها برای رفتن فکری از استقلال است

فرشید اسماعیلی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران که در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره بازی صحبت کنم و قصد دارم درباره این چند مدت نکاتی را بگویم. وضعیت تیم به گونه‌ای است که گویی یتیم هستیم و کسی را نداریم و سه ماه است کسی به ما سر نمی‌زند.

هافبک استقلال اضافه کرد: وقتی وارد چمن ورزشگاه مجموعه انقلاب شدیم، فقط شیشه جمع می‌کردیم، ولی هواداران فقط ۹۰ دقیقه مسابقه را می‌بینند و از این مشکلات خبر ندارند. در مسجد سلیمان غذا‌ها را به صورت پرسی می‌دادنند و می‌گفتند فقط این غذا‌ها را باید بخورید. تیم زمین چمن ندارد و هر روز یک جا تمرین می‌کنیم. اگر نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد و فکری سرمربی تیم باشد، رُک بگویند؛ او آنقدر مرد است که استعفا کند. امکانات استقلال در حد تیم‌های انتهای جدول است و متأسفانه مردم فقط مسابقه را می‌بینند.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید بی‌توجهی‌ها به استقلال برای وارد کردن فشار به منظور جدایی فکری است گفت: قطعاً همین طور است.

موسوی: کسی از پرداختی‌ها در استقلال خبر ندارد

سیداحمد موسوی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: در مسابقه امروز، نساجی بسته بازی کرد و معمولاً این تیم‌ها مقابل استقلال همین گونه ظاهر می‌شوند و در نتیجه کار سخت می‌شود.

وی افزود: مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند، راحت‌تر هستیم و خوب بازی می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم و مشکل مقابل تیم‌هایی است که دفاع مطلق می‌کنند.

مدافع استقلال تهران در پاسخ به سوالی درباره مشکلات و مسائل مالی نیز گفت: به طور قطع مشکل وجود دارد، ولی من تازه به استقلال آمدم و شاید جالب نباشد خیلی در این موارد صحبت کنم، اما بازیکنان قدیمی تیم خیلی راحت‌تر می‌توانند در این مورد صحبت می‌کنند. صحبتی که قدیمی‌های تیم انجام می‌دهند درست بوده و حرف‌شان، حرف ما است.

موسوی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تا کنون چند درصد از قرارداد‌های بازیکنان پرداخت شده است اظهار داشت: کسی از پرداختی‌ها خبر ندارد ضمن آنکه به آن صورت هم پرداختی نداشتیم. در پایان نیم فصل مسابقات قرار داریم، اما پرداختی وجود نداشته که درباره آن حرف بزنم.

مطهری: نمی‌دانم مددی در استقلال چه کار می‌کند؟

«ارسلان مطهری» پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی مازندران خیلی بسته بازی می‌کرد و این موضع کار ما را برای گل‌زدن سخت کرده بود، اما در نهایت به گل رسیدیم و با برد زمین مسابقه را ترک کردیم.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم احمد مددی در استقلال چه کار می‌کند؟ دیروز وقتی به هتل رفتیم به ما گفتند به دلیل هزینه غذا فقط می‌توانیم یک نوع غذا به شما بدهیم. غذا‌ها را پرسی کرده و به ما دادند! انتظار داریم وقتی تیم برنده می‌شود مدیرعامل یک باشگاه بزرگ به نام استقلال به رختکن بیاید و به بچه‌ها خسته نباشید بگوید.مشکلی برای جریمه شدن ندارم و مشکلات استقلال را بیان کردم، ما دوست داشتیم این مشکلات درون خانواده حل شود، اما مثل اینکه برخی به این کار علاقه‌ای ندارند.اگر می‌خواهید به تیم کمک کنید الان وقت آن است، وقتی که استقلال در صدر جدول است، وقتی که کار از کار گذشت کمک کردن چه فایده‌ای دارد؟!

مهاجم آبی‌پوشان افزود: برخلاف ادعای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ما بازیکنان تاکنون ۳۰ درصد از قراردادهایمان را دریافت نکرده‌ایم و این موضوع حقیقت ندارد. این شرایط استقلال افتضاح بوده و زیبا نیست و باید مدیران باشگاه فکر اساسی به حال این تیم کنند تا بدتر از این نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین