کد خبر: ۶۹۴۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پدر دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد و گفت : متهم، پسر شاکی از آب در آمد .
برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پدر دردسرساز شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "علی جمالی" اظهار کرد: یکی از شهروندان با همراه داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اعلام کرد که طی چند مرحله مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی برداشت شده است.

وی با بیان اینکه پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی مستندات شناسایی عامل یا عاملین در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مبالغ مدنظر جهت خرید و شارژ حساب‌های کاربری بازی‌های آنلاین استفاده شده است.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد : با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخصات هویتی فرد برداشت کننده از حساب بانکی مشخص فرد برداشت کننده از حساب پسر شاکی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه فرزند شاکی با دسترسی به حساب‌های بانکی و دریافت رمز دوم از طریق گوشی پدر خود دست به چنین اقدامی زده بود، عنوان کرد: پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی داده شد.

این مقام انتظامی توصیه کرد: شهروندان در حفظ اطلاعات بانکی خود جدیت داشته باشند و کارت بانکی، رمز شخصی و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مراقب فرزندان خود و نحوه فعالیت آن ها در فضای مجازی باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین