کد خبر: ۶۹۴۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
تبلیغات/ بررسی بخشی از ارزش افزوده‌های تغییر سبک معاملات ملکی؛

راهنمای خرید آپارتمان در میدان جهاد

بی تردید بسیاری از خانواده‌ها و افرادی که محل کارشان در مرکز شهر است، در انتخاب محل سکونت خود، نزدیکی به مناطق میانی شهر رابه عنوان یکی از اولویت‌های مهم درنظر می‌گیرند. از سوی دیگر آسایش و امنیت یک محله هم که برای همه افراد جامعه اهمیت بسزایی دارد، باید در این مناطق وجود داشته باشد. از این رو محله‌ای که در عین خلوتی به مرکز شهر نزدیک باشد، جایگاه ویژه‌ای داشته و متقاضیان زیادی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

در سال‌های گذشته انجام معاملات ملکی امری زمان بر محسوب می‌شد و به طور معمول، اکثر جوان ها، تمایلی به جستجوی ملک و حتی فروش واحد‌های خود نشان نمی‌دادند و تا حد امکان از حضور در این پروسه ممانعت می‌کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی و توسعه بخش‌های مختلف که در بستر‌های هوشمند به انجام خدمات و تسهیل در فرآیند کار‌های روزمره و موردی مردم می‌پردازند، این مهم نیز پیشرفت کرده و از حالت سنتی به سبک مدرن تغییرسبک یافته و این مهم را برای همه مردم جذاب کرده است.

هوش مصنوعی، همراه همیشگی فعالیت‌های مردم

همانطور که در خریدکالا، درخواست تاکسی و حتی سفارش غذا و مایحتاج زندگی روزمره، استفاده از سایت و اپلیکیشن‌ها به امری عادی و آسان تبدیل شده، فعالیت در حوزه املاک که شامل خرید و فروش، اجاره یا هر نوع فعالیت دیگری در این بخش می‌شود نیز با تکنولوژی روز دنیا همسو شده و این امر را به پروسه‌ای جذاب و آسان تبدیل کرده است. به طوری که دیگر نیاز نیست زمان وانرژی زیادی برای مراجعه به بنگاه‌های ملکی متعدد و بازدید از واحد‌های مختلف صرف کرد تا از بین آن‌ها فایل مورد نیاز که با سلایق و شرایط متقاضی همسو باشد، انتخاب مناسبی داشت. شایان ذکر است حتی این انتخاب در بسیاری از موارد با تمام شرایط متقاضی همسو نبوده به واسطه خستگی در رفت و آمد‌های زیاد متقاضی این انتخاب مهم به صورت اجبار و ناآگاهانه صورت می‌گرفت.

راهنمای خرید آپارتمان در میدان جهاد

اینپین نخستین بستر هوشمند ملکی، با استاندارد‌های بین المللی؛

 اما همانطور که اشاره شد، پیشرفت تکنولوژی این مهم را علاوه بر اینکه به یک کار تقریباً جذاب تبدیل کرده، از نظر کیفی نیز تاثیر شگرفی در معاملات ملکی مردم ایجاد کرده است. به این صورت دیگر نیازی نیست متقاضی به تعداد زیادی بنگاه معاملات ملکی مراجعه کند و پس از بازدید مجازی از ملک مورد نظرش، به صورت آنلاین تمام مذاکرات خود را در بستری شفاف انجام می‌دهد. گفتنی است با ورود هوش مصنوعی به این بخش، زمان و انرژی زیادی که تا الان صرف جستجو در میان فایل‌های موجود در فضای اینترنت صرف می‌شد، ذخیره شده و متقاضی در شرایط کاملا آگاهانه، ملک مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

به طوری که می‌توان با استفاده از ابزار هوشمند سامانه دانش‌بنیان اینپین، تمام نیاز‌ها و سلایق را با جزئی‌ترین مشخصات انتخاب کرده و هوش مصنوعی را برای جستجو در میان انبوهی از فایل‌های آماده عرضه به کار گرفت. گفتنی است این ابزار هوشمند سامانه اینپین به واسطه اینکه سالهاست راه اندازی شده و به ارائه خدمات می‌پردازد، چالش‌ها و تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشته و امروز به یک ابزار بسیار تکامل یافته تبدیل شده است.

جستجوی هدفمند، به معنای افزایش سرعت و کیفیت در معاملات ملکی است.

شایان ذکر است پس از جستجو و پیدا کردن فایل مورد نظر متقاضی، کاربر می‌تواند از بین مشاورین املاک معتبر فعال در سامانه اینپین، مشاور املاک مناسب خود را برگزیند و تا انتهای انجام معامله ملکی را با او همراه باشد. به این صورت علاوه بر این که متقاضی در کمترین زمان می‌تواند یک انتخاب که با تمام سلایق نظرات و بودجه خود همسو است را تجربه کند، با مشاورین املاک مصلح و معتبر آن محله، یک معامله ملکی بسیار عالی را تجربه می‌کند.

گفتنی است اینپین در برنامه‌های توسعه‌ای خود، ابزار‌هایی ایجاد کرده تا این سرعت و کیفیت در معاملات، کاهش چشمگیری داشته باشد و متقاضیان بتوانند به صورت کاملاً هدفمند، فقط به سراغ فایل‌های مورد نیاز خود بروند. به این صورت افرادی که به دنبال واحد‌های کوچک متراژ، خانه‌های مناسب مجردها، دانشجویان، و خانه‌های زیر قیمت منطقه و... هستند، در بخش‌های جداگانه فقط فایل‌های مورد نیاز خود را مشاهده کرده و از میان آن‌ها یک انتخاب مناسب ملکی داشته باشند.

راهنمای خرید آپارتمان در میدان جهاد

لازم به ذکر است اینپین در راستای افزایش اطلاعات مردم نسبت به مشخصه‌های سکونت در مناطق مختلف تهران، مولفه‌های مهم و تاثیرگذار آن مناطق را بررسی کرده و در رسانه‌های معتبر کشور منتشر می‌کند. در این راستا مولفه‌های محله قدیمی و با اصالت تهران، یعنی میدان جهاد که در خیابان جلال آل احمد واقع شده است را بررسی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

سکونتی آرام در مرکز شلوغی‌های شهر

بی تردید بسیاری از خانواده‌ها و افرادی که محل کارشان در مرکز شهر است، در انتخاب محل سکونت خود، نزدیکی به مناطق میانی شهر رابه عنوان یکی از اولویت‌های مهم درنظر می‌گیرند. از سوی دیگر آسایش و امنیت یک محله هم که برای همه افراد جامعه اهمیت بسزایی دارد، باید در این مناطق وجود داشته باشد. از این رو محله‌ای که در عین خلوتی به مرکز شهر نزدیک باشد، جایگاه ویژه‌ای داشته و متقاضیان زیادی دارد.

میدان جهاد و محله‌های اطراف آن این دو خصوصیت را به همراه دارند و به عنوان یکی از مناسب‌ترین محله‌های تهران برای سکونت به شمار می‌روند. به طوری که سالهاست خرید آپارتمان در میدان جهاد، یکی از پرتقاضاترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود.

گفتنی است این جذابیت فقط به دلیل مسافت نزدیک به مرکز شهر و آسایش نسبی این محله نیست و این منطقه از نظر شاخصه‌های دیگری همچون سطح اجتماعی، آلودگی صوتی، نظافت محله و نوع شهرسازی و معماری خانه‌ها نیز شرایط قابل قبولی دارد. همچنین نزدیکی به مراکز تجاری، آموزشی، ورزشی و ... نیز عامل دیگر جذابیت خرید آپارتمان در میدان جهاد و خیابان جلال آل احمد به شمار می‌رود.

قیمت خرید آپارتمان در میدان جهاد

همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر قیمت املاک در تهران به طور شگفت آوری افزایش داشته و برخی مناطق تا ۵۰۰ درصد گرانی را در قیمت املاک تجربه کرده اند. از این رو نمی‌توان انتظار داشت قیمت خانه‌های مرکز شهر هم همچون گذشته به نسبت میزان درآمد مردم، کمی تناسب داشته باشد.

نرخ خرید آپارتمان در میدان جهاد نیز به همین صورت با افزایشی ناباورانه روبرو شده و امروز که زمستان سال ۹۹ را پشت سر می‌گذاریم، هر متر مربع آپارتمان مسکونی در این محله به بیش از ۳۸ میلیون تومان رسیده است. این نرخ نسبت به مشخصه‌های سکونت در این منطقه از تهران، حدودا در شرایط خوبی قرار دارد.

مسیر‌های تردد و جانمایی میدان جهاد روی نقشه

همانطور که می‌دانید، میدان فاطمی به نام جهاد تغییر نام یافته و همچنان بیشتر افراد این محله را به نام فاطمی می‌شناسند. اما این میدان بسیار معروف که در انتهای یکی ازخیابان‌های بسیار مهم شهر واقع شده، سالهاست یکی از مناطق شلوغ و مهم شهر به حساب می‌آید. از این مجتمع‌های اداری و تجاری بسیاری هم در اطراف آن ساخته شده است.

میدان جهاد از شمال با یوسف آباد، از شرق با بهجت آباد، از غرب با خیابان فاطمی و از جنوب با خیابان جویبار و محله سازمان آب احاطه شده است. گفتنی است خیابان ولیعصر نیز در نزدیکی این میدان قرار گرفته است که با در نظر گرفتن وجود متروی میدان جهاد، تردد با وسایط حمل و نقل عمومی به این منطقه را یکی از بهترین‌ها عنوان کرد. اما تردد با خودروی شخصی به این محله در اکثر ساعات شبانه روز با ترافیک بسیاری همراه است.

در مجموع خرید یا اجاره آپارتمان در میدان جهاد، برای افراد و خانواده‌هایی که به سکونت در مرکز شهر علاقه دارند و آسایش، امنیت و جایگاه اجتماعی مناسب را همچون سایر مردم در انتخاب خود لحاظ می‌کنند، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. از این رو برای مشاهده فایل‌های موجود در این محله و سایر مناطق شهر تهران، وارد سامانه اینپین شده و یا از طریق بستر‌های ارائه برنامه اپلیکیشن اینپین را دریافت کنید.

راهنمای خرید آپارتمان در میدان جهاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین