کد خبر: ۶۹۵۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

قدردانی رئیس جمهور از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس جمهور در پیامی ضمن قدردانی از حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن، تاکید کرد که این حضور بار دیگر صحنه های ماندگاری از انسجام، همبستگی و هوشیاری ملت بزرگ ایران را در این برهه حساس از زمان به نمایش گذاشت.
قدردانی رئیس جمهور از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت هوشیار و سرافراز ایران

حضور متفاوت اما با شکوه و امید آفرین شما ملت قدرشناس ایران در جشن بزرگ ملی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر صحنه های ماندگاری از انسجام، همبستگی و هوشیاری ملت بزرگ ایران را در این برهه حساس از زمان به نمایش گذاشت.

درود خداوند بر شما که با لبیک به آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و پاسخ به ندای رهبری معظم انقلاب در مراسم امسال با حضور هوشمندانه و متفاوت و با رعایت تمامی پروتکل ها برای حفظ سلامت جامعه بار دیگر نقشه های دشمنان این ملت را نقش بر آب کردید. امسال شما سوار بر خودروها و مرکب های موتوری، نمایشی دیگر از عشق به انقلاب و همبستگی ملی و تجدید میثاق با انقلاب را در مقابل دیدگان جهانیان رقم زدید و بالندگی و پویایی این انقلاب اسلامی را به رخ آنان کشیدید و ثابت کردید که در هیچ شرایطی بر سر استقلال و عزت و سربلندی خود معامله نکرده و نخواهید کرد.

اینجانب با تبریک این جشن بزرگ ملی، از آحاد مردم و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی که با مشارکت آگاهانه خود در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، صفحه زرین دیگری در تاریخ درخشان انقلاب رقم زدند و یکپارچگی خود را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشته و زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدند، صمیمانه سپاسگزارم.

پیام روشن و بلند چنین حضوری این است که تا وقتی مردم در صفوفی مستحکم از آرمان هایی که هزاران شهید دلاور و جانباز سلحشور و خانواده معظم ایثارگران ضامن آن است، دفاع می کنند، این شور و عظمت هرگز ریزش نخواهد داشت و هر سال بیش از پیش بر اوج و عظمت آن افزوده خواهد شد.

از درگاه خداوند بزرگ سربلندی ایران عزیز و تداوم مسیر عزت و پیشرفت ملت لایق ایران را مسالت دارم.

حسن روحانی . رئیس جمهور اسلامی ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین