کد خبر: ۶۹۵۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اعلام کرد:

افزایش ۱۵۸ درصدی کشف قاچاق مواد مخدر در ایران

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: با همکاری سایر نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و تعامل با کشورهای همسایه امنیت خلیج فارس را بیش از پیش تامین می کنیم و نیازی به دخالت کشورهای بیگانه نداریم.
افزایش ۱۵۸ درصدی کشف قاچاق مواد مخدر در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی عصر پنجشنبه در نشست خبری با رسانه های هرمزگان در بندرعباس افزود: با توجه همدلی و هماهنگی همه نیروها ما جلوی هر گونه عرض اندام و تهدیدات دشمنان را در منطقه خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت ویژه هرمزگان، با تجهیز پاسگاه ها و افزایش نیروهای کارآمد اجازه جولان به سوداگران مرگ در مرزهای این استان را نمی دهیم.

وی یاد آور شد: هرمزگان، استانی پویا و فعال در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا، اسلحه و….است، ما از صیادان ، مرزنشینان و کسانی که برای تفریح سالم به دریا می آیند حمایت می کنیم و عرصه را برای دشمنان این منطقه تنگ می کنیم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش ۱۵۸ درصدی کشف قاچاق مواد مخدر در کشور وافزایش ۱۲درصدی در کشف سوخت، تصریح کرد: دو منطقه مهم در هرمزگان برای استقرار پاسگاه در اعماق دریا شناسایی شده و پاسگاه های مرزی از سواحل به این محل هامنتقل می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین