کد خبر: ۶۹۵۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

گاف بزرگ درباره علی انصاریان!

چند روز پیش بود که علی فتح‌ا... زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفتگو با یک رسانه خاطراتی را از مرحوم علی انصاریان، بازیکن فقید سرخابی و تیم ملی تعریف کرد که یکی از آن‌ها مربوط به قرارداد انصاریان با استقلال بود.
گاف بزرگ درباره علی انصاریان!
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد علی انصاریان با استقلال در پاسخ به این سوال که آیا خاطره روزی که علی انصاریان برای قرارداد به استقلال آمد را به یاد دارید؟ آیا واقعا او با قلبش برای امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال آمده بود یا برای اثبات چیزی؟ گفته بود: «خیر، اتفاقا وقتی قرارداد را امضا می‌کرد، خیلی خوشحال به‌نظر نمی‌رسید و بیشتر برای این‌که بازی کند و روی بورس باشد، با استقلال قرارداد بست. تمام مدتی هم که با ما بود، وجدانا هرچه در توان داشت برای تیم ما در طبق اخلاص گذاشت و زحمات زیادی کشید و حتی برای تیم ما هم بخیه خورد.»

شاید کمتر کسی دنبال صحت و سقم صحبت‌های فتح‌ا... زاده رفته باشد و این خاطره را باور کند، اما مشکل اینجاست که اساسا این خاطره نمی‌تواند وجود داشته باشد چراکه در آن مقطعی که انصاریان راهی باشگاه استقلال شد محمدحسین قریب، مدیرعامل باشگاه بود نه علی فتح‌ا... زاده! علی انصاریان سالی که به استقلال پیوست فتح‌ا... زاده هیچ سمتی در این باشگاه نداشت و ظاهرا مدیرعامل سابق آبی‌ها دوباره دچار اختلاط خاطرات شده؛ موضوعی که درباره او تازگی ندارد و تاکنون چند بار خاطرات اشتباهی از بازیکنان یا مسئولان فوتبال نقل کرده است.

شاید برخی فوتبال‌دوستان به یاد داشته باشند که فتح‌ا... زاده در مورد این‌که مهدی مهدوی‌کیا با استقلال قرارداد بسته بود هم در تلویزیون خاطره تعریف کرد و بعد گفت اشتباه کردم و منظورم علی کریمی بود. همچنین روزی که علیرضا نیکبخت به استقلال برگشت علی فتح‌ا... زاده مدیرعامل باشگاه بود و در مسیر شمال بود و جذب نیکبخت را تکذیب می‌کرد در حالی که این بازیکن در تهران سر تمرین استقلال بود.

منبع: خراسان ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Oman
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
1
لطفا بنویسید شوالیه فتح اله زاده تا دهنتون عادت کنه، بالاخره دومیلیون پوند هزینه کرده لقب شوالیه و تابعیت رو از ملکه دریافت کرده که جلوی اسمش استفاده بشه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین