کد خبر: ۶۹۵۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

زیدان احتمال هدایت آبی‌های فرانسه را رد نکرد

«زین الدین زیدان» در آستانه دیدار رئال برابر والنسیا در پاسخ به سوال همیشگی در مورد آینده‌اش روی نیمکت کهکشانی‌ها گفت که وی هرگز احتمال هدایت تیم ملی فرانسه را منتفی ندانسته است و هیچکس از آینده مطلع نیست.
زیدان احتمال هدایت آبی‌های فرانسه را رد نکرد
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی باشگاه رئال مادرید که در این روزها بدنبال نتایج ضعیف زمزمه‌های زیادی در خصوص پایان همکاری وی با سفیدپوشان مادرید به گوش می‌رسد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر والنسیا اظهار داشت: خواهیم دید، ذهن و فکر من اینجا است. در مادرید هستم و از هر روز حضورم در اینجا لذت می‌برم.

وی ادامه داد: عاشق فوتبال هستم. شما هرگز از آینده آگاه نیستید. رابطه ام با نوئل لوگرائه (رییس فدراسیون فوتبال فرانسه) طولانی است و به سال ۱۹۹۸ برمی گردد. تیم ملی همیشه یک هدف است؛ همانطور که ۱۰ سال پیش یعنی در زمان آغاز مربیگری‌ام گفتم اما حالا اینجا هستم.

رئال مادرید در حال حاضر با سیل مصدومان مواجه است اما زیدان احساس نمی‌کند که این اتفاق تنها به خاطر بدشانسی باشد و به اعتقاد وی، برنامه فشرده بازی‌ها عامل اصلی این موضوع است.

زیدان در ادامه اضافه کرد: تنها بدشانسی نیست و ما نگران هستیم. بارها در این مورد حرف زده‌ایم. دوست نداریم بازیکنانمان را در اختیار نداشته باشیم؛ در تلاشیم تا به ریکاوری آنها کمک کنیم. «لوکاس واسکز» و «دنی کارواخال» به تیم بازگشته اند و رفته رفته امیدواریم سایرین هم به تیم اضافه شوند.

با این حال، این غیبت‌ها فرصت حضور را به تعدادی از بازیکنان آکادمی رئال داده و زیدان تاکید دارد آنهایی که عملکرد خوبی داشته باشند، پاداش خواهند گرفت.

وی ادامه داد: البته می‌توانم ببینم که چند بازیکن جوان در ترکیب اصلی ماندگار خواهند شد؛ این یکی از محاسن رئال مادرید است هرچند تعدادی هم باید از تیم اول خارج شوند چون رقابت شدید است.

زیدان در رابطه با افزایش فشارها بر او و تیمش به دلیل زنجیره نتایج ضعیف تاکید کرد: از فشاری که رئال با خود به همراه می‌آورد، آگاه هستیم. کارها و وظایف خودمان را انجام می‌دهیم. می‌دانیم که می‌توانیم چیزهای فوق‌العاده‌ای به دست آوریم و قصد داریم تمام انرژی خودمان را صرف دو تورنمنت باقی‌مانده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین