کد خبر: ۶۹۵۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
عده‌ای نباید به تقسیم غنائم مشغول شوند

پیشنهاد محسن رضایی درباره سفر مردم و مسئولان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان باید سفره خود را با مردم یکی کنند جدایی سفره دولتمردان با مردم مرام و مکتب شهدا نبوده است.
پیشنهاد محسن رضایی درباره سفر مردم و مسئولان
آفتاب‌‌نیوز :

محسن رضایی عصر امروز در همایش بصیرتی قوای مسلح تربت‌جام که در مصلای الغدیر نور برگزار شد با اشاره به اینکه این شهرستان با تقدیم 631 شهید و حضور دائمی در دفاع مقدس، انتخابات، راهپیمایی‌ها و سبقه فرهنگی کارنامه درخشانی در انقلاب دارد، اظهار کرد: مردم، مسئولان، علمای شیعه و اهل سنت، قوای مسلح و بسیج مردمی در این دستاورد عظیم همگی پای‌کار بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امنیت، اقتدار، عزت، هویت و قدرت بین‌المللی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت، فداکاری و ازخودگذشتگی‌ها همه اقشار جامعه برشمرد و افزود: امروز همه دنیا روی قدرت و نفوذ حقیقی ایران حساب بازکرده و همه معادلات و سیاست‌های بین‌المللی بدون حضور ایران پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به جنگ جهانی دوم که سران قدرت‌های جهانی آن روز مانند آمریکا، انگلیس و روس پادشاه ایران را در جلسه تهران راه ندادند، بیان کرد: امروز ایران به‌واسطه مذاکرات هسته‌ای یک‌طرف و همه قدرت‌های جهانی طرف دیگر بر سر یک میز نشستند و این عزت و اقتدار مرهون صبر و استقامت خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و نعمت ولایت‌فقیه است.

رضایی با بیان اینکه یک عده‌ای نباید با جناح‌بازی و قبیله‌گرایی به تقسیم غنائم مشغول شوند، گفت: امروز به نیمه این راه رسیدیم و زمان متوقف شدن نیست، نیمه دوم این مسیر پرافتخار یعنی درست کردن اقتصاد و فرهنگ و دستیابی به علم و فناوری است، این مسئولیتی است که شهدا بر روی دوش تک‌تک این ملت بصیر و مقاوم نهاده و دولتمردان نیز باید به خواسته‌های به‌حق مردم احترام بگذارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ثروت‌های عظیم از جمله داشتن معدن، مرز، امام و مردم خوبی که در این شرایط تحریم اقتصادی دندان روی جگر گذاشتند، اضافه کرد: این گرانی بی‌حساب‌وکتاب، تورم لجام‌گسیخته و اوضاع نابسامان بورس همه از ناکارآمدی برخی دولتمردانی است که 5 ساله نسبت به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب غافل شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم سرعت ما کند و متوقف نشود باید همانند شهدا راه صدساله را یک ‌شبه بپیماییم، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه در شهرستان مرزی تربت‌جام یک مرکز تجاری بزرگ به نام بنادر خشک به‌عنوان مرکز لجستیک با ده‌ها سوله احداث و میلیون‌ها کالا از افغانستان، ترکمنستان و آسیای میانه جابه‌جا و موجب رونق اقتصاد منطقه و کشور شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه چطور می‌توانیم خرمشهر را آزاد کنیم، موشک‌های نقطه زن با برد 2 هزار کیلومتر به تولید انبوه برسانیم، پهبادهای پیشرفته بدون سرنشین را بالای سر اسرائیل برای گرفتن فیلم و عکس بفرستیم بعد نتوانیم اقتصاد خودمان را درست کنیم؟، گفت: این حرف‌ها به شعار نیست بلکه به عمل و همت مسئولان بستگی دارد، امیدواریم در سال 1400 دولتی قوی، کارآمد، مسئولیت‌پذیر و پاسخگو بر سرکار بیاید.

وی عنوان کرد: سال اول جنگ تحمیلی ایران، عراق هر حمله‌ای ‌کرد به شکست انجامید ولی در سال دوم ظرف ۹ ماه سرزمین‌ها آزاد شدند، دهه پنجم انقلاب شبیه اول انقلاب است و باید متحول شود، مردم دولتمردان کارآمد و قوی می‌خواهند. دولتمردان باید سفره خود را با مردم یکی کنند جدایی سفره دولتمردان با مردم مرام و مکتب شهدا نبوده است، خدمت‌رسانی را از زندگی مردم جدا کردند که اتفاق خطرناکی است و سرمایه‌داری لجام‌گسیخته وارد کشور شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبری و اصل ۴۴ باید عمل کرد، اکنون سفره دولت و مردم از هم جدا شده است، نباید وقت مردم را گرفت و فرصت‌ها را از دست داد، شهدا با دست‌خالی سرزمین‌ها را آزاد کردند.  هیچ لذتی بالاتر از این نیست که از ۴۰ سال انقلاب درس بگیریم و راه امام و شهدای انقلاب را به‌درستی ادامه دهیم.

رضایی با اشاره به وحدت تربت‌جام افزود: وحدت مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان شعار نیست، بلکه یک سرمایه بزرگی است که در حوزه‌های مختلف از این وحدت باید بهره برد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید جلو بیوفتند و نیمه دوم راه را مانند دهه اول به‌پیش ببریم، در زمینه‌های سرزمینی مانند فتح خرمشهر که موفق شدیم، در کنترل‌گرانی و مقابله با تحریم‌ها نیز موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه امروز ترکش‌های تحریم و تورم در زندگی مردم مشهود و کشاورزی و زندگی مردم در معرض خطر است، اظهار کرد: آینده درخشانی جلوی ملت است‌ باید با حضور جوانان علاقه‌مند و پرشور مشکلات از سر راه مردم برداشته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
ویلای 2700متری مازندران هزاران برج دیگر چه خواستیم چه شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین