کد خبر: ۶۹۵۳۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

فرماندار رضوانشهر: اهانت کنندگان به رئیس جمهور، افرادی خودسر و ضد ولایت فقیه هستند

فرماندار رضوانشهر گفت: اهانت کنندگان به رییس جمهور در آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن افرادی خودسر و ضد ولایت فقیه هستند که فراتر از قانون حرکت می کنند.
فرماندار رضوانشهر: اهانت کنندگان به رئیس جمهور، افرادی خودسر و ضد ولایت فقیه هستند
آفتاب‌‌نیوز :

محمود قاسمی عصرشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمد الباقر(ع)، ضمن قدردانی از همه مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر افزود: ۲۲ بهمن نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم مسلمان ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: برای استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، خون های زیادی در راه این انقلاب داده شده است اما متأسفانه در سالروز جشن این انقلاب شاهد حرکت زشت و غیر قانونی عده ای خودسر و هتاک بودیم که خوراک رسانه های بیگانه را فراهم ساختند.

قاسمی تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن این حرکت زشت و مذموم در اصفهان رخ داد و عده ای به رئیس جمهور ایران اسلامیهتاکی کردند که موجب نفرت ملت شد و نگرانی ما از این جهت نیست که عده ای هتاکی کردند، بلکه نگرانی ما عوامل پشت پرده ای هستند که این جوانان را تحریک می کنند و عامل اصلی این اقدامات غیر اخلاقی و هنجار شکنانه هستند.

وی اضافه کرد: ما ضمن محکوم کردم اقدامات هتاکانه این عوامل، خواستار آنیم که دستگاه های نظارتی و مدعی العموم در این موضوع ورود نموده و جلوی این بی نظمی ها و هنجار شکنی ها را بگیرند.

رئیس شورای آموزش و پرورش رضوانشهر افزود: کسانی که در آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خطاب به شخص دوم کشور هتاکی کردند، افراد ضد ولایت فقیه هستند، چرا که دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نادیده گرفتند.

حمبد بخشی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بروز چنین رفتارهایی را پیش بینی کرده بود، گفت: این آزار دهنده است، ببینیم کسانی که نسبت به دولت با لحن نادرست صحبت می کنند، هم آزادی بیان و هم مصونیت دارند و هر چه می خواهند بگویند و کسی نه تنها با آنها کاری ندارد.

فرماندار رضوانشهر نیز در ادامه این جلسه با اشاره به موضوع شیوع کرونا و اقدامات سپاه این شهرستان گفت: سپاه در زمینه کرونا اقدامات خوبی انجام داد ضمن آنکه طرح شهید سلیمانی نقاط پنهان را برای ما آشکار نمود.

قاسمی همچنین گفت: حساسیت موضوع کرونا را باید در برنامه شاد و از سوی معلمان برای دانش آموزان مطرح کنیم و امیدواریم بتوانیم بر این ویروس فائق آییم.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: کشور هم اکنون آرایش انتخاباتی گرفته و امیدواریم همه مسئولان و فرهنگیان با استفاده از همه ظرفیت ها به منظور حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای تلاش نمایند تا بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را مایوس کنیم.

شهرستان رضوانشهر بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز در مقاطع مختلف با ۱۴۴ مدرسه و ۸۰۰ نفر کادر فرهنگی و معلم در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
نازیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
اقای فرماندار زور الکی نزن اینها اتش باختیارن میخواهی بگم ترتیب شماراهم بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
نیروهای خودسر.جالبه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین