کد خبر: ۶۹۵۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

کنایه تند کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ به احمدی‌نژاد

کاندیدا ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: من برای خود هیچ مسما و اسمی قائل نیستم؛ من جزو سربازان ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و زمان جنگ هستم.
کنایه تند کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ به احمدی‌نژاد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد غرضی، وزیر دولت سازندگی و کاندیدا انتخابات ۱۴۰۰، در رابطه با اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات آتی گفت: مرحوم شهید بهشتی وقتی من استاندار خوزستان بودم به استان آمدند و به من گفتند چرا وارد حزب نشدید؛ ما مفصل صحبت کردیم و سوابق احزاب را که مبنی بر امتیاز طلبی است و اینکه خود را از مردم بالاتر می دانند و برای مردم برنامه ریزی می کنند، بررسی کردیم. طبقات بالا به اندازه کافی امتیاز دارند و این طیف ها بیشتر به دنبال طبقات بالا و امتیازطلبان هستند. من گفتم که حزب شما عاقبتی نخواهد داشت و بحث بسیار تند و سخت شد من شاگرد شهید بهشتی بودم ولی وقایع روزگار طوری شد که من دستور عضویت حزب را قبول نکردم.

او افزود: بعدها حزب به اصلاح طلب و اصولگرا تبدیل شد و ظرف این چهل سال دائما برای کشور گرفتاری درست کردند. گاهی اصلاح طلبان دولت را در دست داشتند و بعضا اصولگرایان از این رو من نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و حتی نه مستقل بلکه من به قاعده جامعه تعلق دارم و اهداف انقلاب مشروطه و انقلاب ملی شدن صنعت نفت و انقلاب ۲۲ بهمن را دنبال می کنم و جزو سربازان انقلاب هستم.

غرضی تاکید کرد: ما نتوانسته ایم انرژی جامعه را به سطح ستادها منتقل کنیم؛ همه ستاد ها امتیاز طلب هستند و تیشه به روی خود کشیدند و نتیجه این شد که ۵هزار نفر از اولاد مدیران کشور به آمریکا پناهنده شده اند و مبالغ هنگفتی از درآمدهای کشور را منتقل کرده اند.

این کاندیدا ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: من برای خود هیچ مسما و اسمی قائل نیستم. من جزو سربازان ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و زمان جنگ هستم. من حقوق عامه را بر حقوق خاصه ترجیح می دهم. اصلاح طلب نمی تواند دولت را نگه دارد و اصولگرا نمی تواند ملت را نگه دارد. مستقل هم به دنبال امتیاز طلبی یرای خود است من اسم و رسمی برای خود ندارم و برنامه شکست خوردگان را قبول ندارم. دهه ها در دولت ها دائم درگیر بودم.

او در رابطه با حضور احمدی نژاد برای انتخابات آتی گفت: همه مدیران گذشته امتحان خود را پس داده اند حرف هایی زده اند و نتوانستند عمل کنند. در ابتدای ریاست جمهوری احمدی نژاد یک کارگر ۴۰۰ دلار حقوق می گرفت وقتی او رفت، کارگران ۲۰۰ دلار می گرفتند و در حال حاضر کارگران ۱۵۰ دلار می گیرند. این افراد می خواهند با تکیه بر سوابق مردم را جمع کنند ولی مردم گذشته این ها را دیده اند.

غرضی اضافه کرد: اینکه چه افرادی کاندیدا می شوند مهم نیست، آزادی است و هر کسی می تواند بیاید و ثبت نام کند اما اینکه عموم مردم از گذشته ناراضی اند موجب شده تعداد کاندیداها از هر حزب و از نظامیان زیاد شود. قاعده جامعه در قسمتی که به اصلاح طلبان وابسته است از ستاد خود فاصله گرفته و در مورد اصولگرایان نیز به همین صورت است لذا هر کسی از این کیک بهره ای می خواهد در حالی که کیکی نیست. ارادت مردم به انقلابی بودن اصلاح طلب و اصولگرا ضعیف شده و از بین رفته است.

او افزود: کسی که می آید اگر حرف های گذشته را بزند فرقی در جامعه نخواهد داشت. وقتی دولتی عقبه اجتماعی ندارد هزینه هایش بالا می رود و قدرت اداره جامعه را از دست می دهد و خانه نشین می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
این حرف های بی غرصانه آقای غرضی کنایه تندبود؟!!! اتفاقا حرفی زدکه نشان داداحمدی نژادتاجایی که ازدست اش برمی آمدبرای قشرفقیروکم درآمدزحمت کشیدتااونهابتوانندلقمه نانی برسرسفره شان ببرندن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین