کد خبر: ۶۹۶۶۵۸
تعداد نظرات: ۱۵۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
حدادعادل گفته بود تکلیف احمدی‌نژاد روشن است؛ تایید صلاحیت نمی‌شود

احمدی‌نژاد، حدادعادل را به توپ بست؛ قبل انقلاب دست فرح پهلوی را می‌بوسیدی و حالا سوپر حزب‌اللهی شده‌ای

رئیس دولت نهم و دهم در واکنش به اظهارات اخیر حداد عادل گفت: چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که با نقش آفرینی عده ای که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی همسر محمدرضا شاه پهلوی را می بوسیدند و بعد از انقلاب به تعبیری رنگ عوض کردند و تبدیل به سوپر حزب اللهی شدند و در نتیجه به کارها وارد شدند اوضاع کشور درست شود.
احمدی‌نژاد، حدادعادل را به توپ بست؛ قبل انقلاب دست فرح پهلوی را می‌بوسیدی و حالا سوپر حزب‌اللهی شده‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای به بیان بخش‌هایی از واقعیت‌های رونمایی نشده از چهره آقای حداد عادل رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان پرداخت و گفت: چگونه می توان انتظار داشت با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود، وضع مردم سامان پیدا کند و حرکت انقلاب در مسیر صحیح جلو برود؟

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سایت دولت بهار با این مقدمه نوشته است: خادم ملت ایران با استناد به سخنان رهبر انقلاب، اظهارات آقای حداد عادل را مترادف با سخن دشمن دانست و افزود: من هنوز درباره انتخابات نظری نداده ام و هرگز به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم. تمام تهمت ها، فشارها و تخریب ها را با عشق به ملت ایران به جان خریدارم و با افتخار تحمل می کنم، اما نمی توانم وضعیت افتضاح امروز کشور و فقر و بدبختی و درد و رنج مردمی را که روی دریای ثروت نشسته اند، ببینم و بی تفاوت باشم.

متن این گفت و گو که صبح امروز (یکشنبه) و در پایان بازدید یک ساعته احمدی نژاد از بازارچه کتاب واقع در میدا انقلاب انجام شد، به شرح زیر است:

سوال: آیا سخنان آقای حداد عادل را شنیده اید. این سخنان مردم را به شدت ناراحت و بیش از پیش نسبت به آینده کشور و انتخابات نگران کرده است؟

بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

بله من هم شنیده ام و از دور روز گذشته تا کنون عده زیادی تماس می گیرند و یا مراجعه می کنند و از من می خواهند که در این باره اظهار نظر نمایم. البته جمع زیادی از اقشار مختلف مردم دائما مراجعه می کنند و اصرار دارند که من در انتخابات شرکت کنم و برای اصلاح وضع کشور کاری را انجام دهم، اما من تا الان از اظهارنظر در باره انتخابات خودداری کرده ام و هیچگونه اظهار نظری نداشته ام.

نمی دانم چرا عده ای در کشور ما پیدا شده اند که وقتی ملت ایران یا جمع کثیری از ملت ایران به خادم خودشان اظهار لطفی کنند، آنها ناراحت، دستپاچه، نگران و عصبانی می شوند و به مردم توهین می کنند تا جایی که حتی نمی‌توانند خشم و عصبیت خودشان را پنهان کنند. متاسفانه الان گرفتار این افراد هستیم.

آقایی (حداد عادل) که این حرفها را زده است در سال 84 هم تا لحظه آخر انتخابات، با کمک دوستانش سنگین‌ترین فشارها را به بنده آوردند تا به نفع کاندیدای مورد نظرشان انصراف دهم.

در دوره ریاست جمهوری نهم هم این ها در طول مجلس هفتم، بیشترین ممانعت ها، تخریب، فشارها و انواع ترفندها را به کار گرفتند تا مانع از خدمات دولت به مردم شوند و حتی اجازه ندادند ساعت کار ادارات را تنظیم کنیم تا مقداری بار ترافیک برای مردم سبک شود.

در طول 16 سال اخیر یعنی قبل از سال 1384 تا امروز این آقا همیشه مخالف بنده بوده و به شدت علیه اینجانب فعال بوده است. متاسفانه کشور ما امروز گرفتار عده ای شده است که خود را برتر از مردم و صاحب اختیار و مالک کشور تلقی می کنند و فکر می کنند که همه امور تحت تصدی آنها باشد. آنان کشور و انقلاب را ارث پدری خودشان می شمارند و دنبال این هستند که مردم را به طور کامل از همه عرصه ها کنار بزنند و همه امور در دست خودشان باشد.

نباید از یاد ببریم که امام راحل فرمودند:«نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» . ما چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود، وضع مردم سامان پیدا کند و حرکت انقلاب در مسیر صحیح جلو برود؟ آیا این امر شدنی است؟

من دلم برای آن عده از نیروهای انقلابی و جوانان حزب اللهی که البته می دانند بنده چقدر آنها را دوست دارم می‌سوزد که چنین افرادی داعیه ریاست و خط دهی به آنها را دارند و به جای آنان سخن می گویند و تصمیم می گیرند.

این آقا یادش نرود که با همسر محترم شهید دکتر فاطمی ملاقات کرد و سعی در جلب نظر ایشان برای مخالفت با دولت دهم و همراهی با خودشان را داشت اما آن خانم مخالفت کرد و درخواست ایشان را نپذیرفت و وقتی که عکس دست ‌بوسی فرح را نشان داد، مامورین امنیتی شبانه به محل اقامت خانم فاطمی ریختند و کامپیوتر حاوی آن عکس را با خودشان بردند. بعداً هم او را هم دستگیر کردند و پس از 26 شبانه روز حبس، او را تحت الحفظ به پای هواپیما آوردند و از کشور اخراج کردند.

انتخابات مانند کشور و انقلاب متعلق به مردم است

انتخابات حق مردم است و مانند کشور متعلق به مردم است. امام فرمودند: «میزان رای ملت است». معنای این حرف امام آن است که همه امور باید با نظر ملت انجام بشود. تضمین استقلال، سلامت و پیشرفت کشور هم مستلزم حضور پرشور و با نشاط و گسترده مردم و انتخاب آزاد ملت است.

رهبری هم گفتند که انتخابات پرشور لازم است و آن را تنها راه علاج دردهای کشور و برقراری امنیت اعلام کردند، اما این اقا رسماً از انتخابات افتضاح و حداقلی مجلس در سال 98 دفاع و آن را به عنوان یک الگوی موفق معرفی می کند و جالب است که این نسخه را برای انتخابات ریاست جمهوری هم دارد تجویز می کند. ما کجا باید دنبال دشمن بگردیم؟

رهبری می گویند ادعای مهندسی انتخابات، سخن دشمن است و این آقا بلافاصله رسماً و در حالیکه ماه‌ها به انتخابات مانده است به گونه ای سخن می گوید که خبر از مهندسی قطعی انتخابات توسط شورای نگهبان می دهد. واقعاً رد دشمن را در کجا باید جستجو کرد؟ البته مردم به این آقا می گویند تو چه کاره مملکت هستی که می‌خواهی برای همه تعیین تکلیف ‌کنی؟

همانطور که گفتم من هنوز درباره انتخابات نظری نداده ام اما نمی توانم وضعیت افتضاح امروز کشور را تحمل کنم و درد و رنج و غصه های مردم را ببینم و کاری نکنم.

نمی توانم فقر و بدبختی یک ملت بزرگ و تمدن ساز را که روی دریای ثروت نشسته است، ببینم و بی تفاوت باشم. این سوال به طور جدی مطرح است که اگر اداره کشور در دست ضد انقلاب بود آیا وضع خیلی بدتر از الان می شد؟ تمام تهمت ها، فشارها و تخریب ها را با عشق به ملت ایران به جان خریدارم و با افتخار تحمل می کنم.

من هرگز به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم، اما خادم کوچک ملت هستم و تا آخرین لحظه حیات، مردم را تنها نخواهد گذاشت و تا اصلاح کامل وضع کشور به نفع مردم و بر اساس آرمان آزادی و عدالت در کنار آنان خواهم ماند.

من در برابر ملت عزیز ایران خود را نوکری کوچک می شمارم و به آن افتخار می کنم. اما به لطف خدا و عنایت حضرت امام عصر(عج) و حمایت ملت و بر اساس کلام نورانی امیر المومنین(ع) در برابر بدخواهان و زورگویان و زیاده خواهان مثل کوه استوار خواهم ایستاد.

ایمان دارم که آینده درخشان متعلق به ملت ایران است. ایران عزیز ما با همت و به دست ملت بزرگ، سرافراز و پرافتخار ساخته خواهد شد و اراده شیاطین و بدخواهان خللی در تحقق این آرمان بزرگ ایجاد نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۵۴
سامان
|
United States of America
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
15
110
دمت گرم آقای احمدی نژاد، خوب حداد رو ضایع کردی
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
قابل توجه دوستان احمدی نژاد
هیچ فردی
همه حرفهایش درست نیست


و قابل توجه مخالفان احمدی نژاد
هیچ فردی
همه حرفهایش غلط نیست

چه وقت قراره
عاقلانه فکر کنیم
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
به چند دلیل حرف احمدی نژاد دروغه

۱- قبل از انقلاب- حداد عادل اصلا آدم مهمی نبوده که از دستبوسی اش عکس بگیرند

۲-اگه واقعیت داشت انگلیسی ها حدادعادل را رسوا نمیکردند و به عنوان نفوذی نگه می داشتند

۳- چرا احمدی تا امروز نگفته و چرا حق طلبی احمدی نژاد فقط موقعی هست که علیه اون حرف بزنند

۴-قبلا دکتر سروش هم این ادعا را کرده بود


۷- فساد بعضی اصولگرایان دلیل بر پاک بودن اصلاح طلبان ویا احمدی نژاد نیست
غیر قابل نشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
14
113
من تا بحال به احمدی نژاد رای نداده ام اما از این خصلتش که باج نمیدهد خیلی خوشم میاد
نیلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
20
90
افرین به تو مرد بزرگ همه شون رو رسوا کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
15
74
موشک جواب موشک. پشتوانه احمدی نژاد مردمیه ولی شورای نگهبان طرف حداد عادله، در نهایت احمدی نژاد رد صلاحیت میشود. به همین دلیل هیچ کس نمیتواند وارد انتخابات شود مگر اینکه نظر آقایان را جلب کند.
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
اینا همش فیلم برای انتخابات است...
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
32
61
به جان هر چي مرده
احمدي بر مي گرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
22
62
آقای احمدی نژاد می گوید :"متاسفانه کشور ما گرفتار عده ای از افراد شده که خودشان را برتر از مردم می دانند،صاحب اختیار و مالک کشور می دانند و در عین حال فکر می کنند همه امور باید تحت تصدی آنها باشد."
این را راست می گوید ولی خود این آقا و طرفداران دو آتشه اش هم راجع به مملکت و مردم همین تصور را دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
کاملا مخالف نظر شمام. احمدی نژاد پاک‌ترین مرد سیاسی این روزهای مملکت است . امثال حداد عادل از ترس بازگشت این ابر مرد مردمی به قدرت با تمام توان ناجوانمردانه ، ایشان را مورد هجوم قرار می دهند. دکتر پرویز فتاح به خوبی دست حداد عادل را رو کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
کاملا درسته ..خود احمدی نژاد از اونا بدتره ...این فقط داره ادای دلسوزها را در میاره ..سیاست پوپولیستی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
7
86
حداد برای هر کلمه لاتین به فارسی کلی بودجه مملکت را می بلعد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
13
57
دمش گرم
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
29
56
درود براحمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
18
78
همتون سر و ته یک کرباسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
24
8
جناب احمدی نژاد
ملاک حال فعلی افراد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
20
14
کاش احمدی نژاد به انتخابات بیاید تا هم به درد مردم رسیدگی کند هم مثل همیشه یارو یاور رهبر عزیزم باشه خدا میداند که رهبر عزیزم هم ازاین وضعیت معیشتی مردم راضی نیست وبارها تذکر داده ولی کو گوش شنوا خدا طول عمر به حضرت اقا بده وسایه اش سالیان سال تا ظهور امام زمان برسر ما باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
9
22
دمت گرم محمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
22
اگه واقعا مامورین امنیتی برای نشون دادن یه عکس این کار کرده باشند ببین نفوذ حداد چقدر زیاده .توی .بحث مدارس هما آخرش رییس بنیاد مستضعفان با اونکه خودی محسوب شده آخرش افتاد به عذر خواهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
26
دمت گرم احمدی نژاد پاچه خواران را رسوا میکنی
درود بر احمد نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
8
12
درود بر احمد نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
7
20
آفرین به شجاعت احمدی نژاد که این پاچه خوار هارو رسوا می‌کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
10
12
آقای احمدی نژادباشجاعت حرف میزنه وشخصیت یک رییسجمهورراهمیشه داردایشان ازهرلحاظ پاک هستن اگرنامزدشدن من به ایشان برای سومین باررای میدهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
9
در انتخابات سال 84 بعد از اعلام نتایج اولین فردی که خودش را به احمدی نژاد رساند حداد بود که در لباس رئیس ریاست مجلس خدمت احمدی نژاد رسید و او را در آغوش کشید و بوسید وبا شادی سرتاپا به طوریکه نمیتونست اونو پنهان کنه بهش تبریک گفت متاسفانه در کشور باب شده برای رفتن بالا وبدست آوردن رای پا روی هر چیزی گذاشت حالا حتی اگه اون رفیق جنگ وگرمابه ای باشه با احساسات مردم بازی میکنند یک زمانی از دیوار هاشمی بالا میرفتن و حالا از دیوار هم و در این مسیر هیچ ابایی هم ندارن حالا باید دید که که کدام قرار قربانی باشه و کدام هدف آینده باید منتظر موند دید و همینطور مردمی که به این تفکرات رای میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
9
47
مشکل اصلی کشور همان کسانی هستند که مرحوم رفسنجانی گفت چه کسی به شما این صلاحیت و اختیارات را داده
متاسفانه کشور ما از اول انقلاب بدست حداکثر ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر که دایم در حال تغییر سمت هستند به سمت بدبختی و بیچارگی پیش رفته است که احمدی نژاد هم یکی از آنهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
13
32
بالاخره جناب حداد:احمدی نژاد مزدحمایت های تمام قدشماواصولگرایان راازخودش راداره میده.بقول مرحوم آیت الله هاشمی:این آسیاب به نوبت است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
خداراشکرکه حقایقی به دست خود اینهارومی شود که انشااله اون عده ای که دنیاخواه وریاست طلب اندبه حاشیه برن وازصحنه مدیریت کشور خارج بشن انشااله.
حیف این مردمه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
51
دست بوس را خوب آمدي
پاسخ ها
اکبرحیدری
| United States of America |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
اگه حقایق روشنه مگه زمان خودش رو چی نشسته بودیم که الان شده طلا خواهشا عوامانه فکرنکنید این چیکارکرد یه 45500داد ولی زندگی هممونو نابود کرد
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
18
47
مردم هنوز کارهای خود جنابعالی رو فراموش نکرده.همتون ی کرباسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
خدمات احمدی نژاد فراموش شدنی نیست. شما سرمایه داران هنوز دارید واسه اون هشت سالی که دستتون رو از چپال مستضعفان کوتاه کرد. بد داری میسوزیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
15
21
احمدی نژاد خوب بود ولی توسط اطرافیانش بازی خورد و به انحراف کشده شد... حیف... میشد که اینطور نشه ولی چشمانش رو بست و باز نکرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
10
دیر به مردم پیوستی..اگه الکی هسته ای هسته ای نمیکردی خیلی بهتر بود
جوادمقدسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
17
عجب صحبتهای دلچسبی ..یادمون نرفته که بیشترین بگیروببندها دردوره ی محمودی رخ داد وایشان که امروز خودش را مدافع حقوق مردم می نامد به هیچ کدام ازآن بی عدالتیها اعتراضی نکرد...عامل فاجعه ی کهریزک سعید مرتضوی را بجای قهر وغضب ارتقای درجه داد وصندوق مملو از پول تامین اجتماعی را به او سپرد.اما از ظلمی که به مردم رفت جز نام خس وخاشاک چیزی نگفت.
تنها خط قرمزش نه اینکه مردم فرودست وبی پناه ، بلکه اسفندیار رحیم مشایی پدر همسر پسرش و معاون اول ویار غارش بوده وهست واین صحبتها هم جز فریب دوباره ی مردم نیست...آنرا که مردم میخواهند شورای نگهبان به بازی نمیگیرد ودراین مسابقه ی تک نفره انتخابات سال بعد از تعارفی بیشتر میان اصولگرایان حاکم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
14
28
ای آفتاب نیوز مارمولک شما تا دیروز این احمدی نژاد را می کوبیدید حالا پشت سرهم خبر و مصاحبه هاش رو پخش می کنید.
پاسخ ها
mehriran
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
برادر من داری اشتباه می کنی . آفتاب نیوز طرف مردمه
هر کسی که بتونه صدای مردم ایران باشه ما حمایت می کنیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
13
چه گذشته جالبی دارند اینها
یا حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
9
18
حداد عادل منفورهست
ولی
شما توی 8 سال چکار کردی؟
هی میگی خادم مردم هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
23
خدایی به حداد چنین ظنی نمیبردیم ، لطفا بیشتر بگویید آگاه شویم
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
12
درودبراحمدی‌نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
9
هیچ فرقی بین احمدی نزاد و حداد و............... وجود نداردهمه انها نقاط اشتراک زیادی با هم دارند و ان هم قدرت طلبی و.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
10
درودبراحمدی نژاد،....یارمردم،من خودم درزمان ایشان صاحب خانه شدم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
11
خوب تو کاسه این گذاشتی
محرم ازاردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
1
ملت ازهمین توپ وتفنگ بازی میز محمودخوششان میادودیوانه اش میشند باهمین یه جمله ده میلیون رای خرید البته همین افراددوروبراحمدی نژادراگرفتند وازاوسواستفاده کردندوضایعش کردند
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
5
11
مردم طعم یارانه را چشیدند تورم دویست درصدی تورا به ارواح با بات دست آز سر کچل این مردم وردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
اره برو یه ... انتخاب کن رای بده،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
9
همه حرف خوب میزنند اما توی این وسط کی خوبه فقط خدا می دونه؟؟؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
7
9
درود بر دکتر احمدی نژاد مرد نترس مردمی ایران تورا می خواند حداد عادل بنشین سر جات... با احمدی نژاد تا ۱۴۰۸....
بدون نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
11
5
درودبر دکتر احمدی نژاد منتظر تو هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
هيچ فرقي بين احمدي نژاد و حداد نيست
مردم سر كارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
7
احمدی نژاد خط خود را از اصولگرایان جدا کرد و میخواد این دوره مستقل بیاد ولی به قول خودش مالک اصلی ما شورای نگهبان است که تصمیم میگیرد و متاسفانه رد صلاحیت میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
15
دمت گرم آقای احمدی نژاد خیلی خوب حداد را ضربه فنی کردی
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
7
احمدی نژاد.مردی است که نیت و گفتار و رفتارش باهم یکی هست و به هر کسی هم با ج نمیده ..تا حالا هم هیچکس ازش نقطه ضعف نداره ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
10
یک تارموی احمدی نژادارزشش بیشتر
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
7
9
اگه محمود بیابااطمینان میگم که 90 درصد مردم بهش رای میدن
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
11
تو گفتی خس و خاشاک تو هستی خس و خاشاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
8
10
کاری به اینکه چی میگه ندارم ولی واقعااااا اون سالهایی که بود چه گلی به سر مردم زد !!!!اگه واسه اولین بار می خواست رئیس جمهور بشه باز یه چیزی! نه اینکه ۸ساااال رئیس جمهوریشو دیدیم.... فقط مغلطه بلده....
بنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
6
9
نزاع و کشمکش بر سلطه!! البته این هم بگم و سال ۸۴ نیز گفتم:
قد و قواره و شکل احمدی نژاد زیبنده ریاست جمهوری و وزارت خارجه نیست.
این حکم عقل و منطق است.
هر چیز پارامترهای خودش را دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
0
تفرقه در جامعه باعث کفر میشود برتر از همه خداست اوست که قدرت لایزال الهی را دارد ملت ما روزی را خواهند دید که پرشیا ابر قدرت جهان میشود
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
6
8
دکتر محمود احمدی نژاد پاک ترین و نجیب ترین و شریف ترین دولتمرد تاریخ انقلاب
Nima
|
Canada
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
6
احمدی نژاد و حداد عادل هر دو یک سناریو از قبل نوشته شده را می خوانند. تاریخ مصرف هر دو تمام شده است. مردم از امثال آنها عبور کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
6
9
تنها مرد دولت که دزدی نکردوبه فکر مردم فقیر بود آقای احمدی نژاده.من به ایشان ایمان دارم انشالله خدا کمکش کنه تاییدصلاحیت بشه که بتونه به داد مردم برسه.
خسته از گرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
5
تا چند سال پبش زیاد خوشم نمیومد از احمدی نژاد، اما زمانی کداره این اررررزشی وتندروها رو میسوزنه ازش حسابی خوشم اومد.

امیدوارم یا دکتر احمدی نژاد یا آقای خاتمی بیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
9
حداد 42 سال از تمامی امکانات این کشور بهره برده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
3
خداوندحفظش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
11
اقای دکتر احمدی نژاد ی احسنت کاش اینها زمان ریاست جمهوری خودت اعلام می کردید چرا ان زمان سکوت اختیاری کردید اما حدادعادل و امثال او فراوان هستند نان را به نرخ روز می خورند بله ایشان متاسفانه براساس رابطه هر جا نشست کار را خراب کرد همین ریاست فرهنگستان چه بلایی بر ادب فارسی اورده هر روز یک لغت نامفهوم و عبوس وارد ادب فارسی می کند این را از فرهنگستان بیرون بینداز ید
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
6
9
اقای احمدی نژاد خودت از همه بدتری
خس وخاشاک یادت رفت
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
5
عالی انشالله که احمدی نژاد برمیگردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
3
4
ازاول انقلاب هرکه رییس جمهورشده قبلش گفته پول ملی درمقابل دلاربی ارزش شده وبااین بهانه رآی مردم راجلب کرده ولی وقتی رای بدست گرفت ولی هرکس قدرت رابدست گرفت ایران وپول ملی رایک پله پایینترآورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
5
درود درود درودبیکران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
3
7
هر کی میاد کلی خرابکاری می کند و وقتی می رود ادعا دارد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
3
7
به هر حال احمدی نژاد باید یه جوری دوباره مظلوم جلوه کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
7
اخه از کجا صلاحیتهای شورای نگهبان را به این راحتی در اختیار همه میذارن
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
7
یادمه آقای هاشمی گفته بود نوبت به شما هم میرسه این تازه اولش این احمدی نژاد با هیچ رنگی پاک شدنی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
9
حرف حق زدن سخت و شنیدن حرف حق تلخ است
ناشناس
|
Singapore
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
6
7
رییس مجلس بود با احمدنژاد خوب بودند
سیاست
معنی داره میشه
خود احمدی نزاد
یادش نره ۱۰۰۰ میلیارد دلار ملت را سوزانده
وملت را به خاک سیاه نشانده عجب پر رو هست!؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
5
9
ایران فقط و فقط دکتر احمدی نژاد را لازم دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
9
خوبه که مطبوعات جرآت دارند این چیزارو منتشر کنند.
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
24
2
من تاامروز طرفداراحمدی نژادبودم امادیگه نیستم بخاطرتهمتی که به این مردبزرگ انقلابی زد..کسیکه براحتی ابروریزی کند
ناشناس
|
France
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
11
درود بر دکتر احمدی نژاد
من اگر احمدی نژاد رو تایید نکنن رای نمیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
6
3
احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوریش اجازه کوچکترین انتقادی را به مردم نمیداد . مثل الان نبود که هرکس از هر ارگان و مقامی ناراضی باشد به رئیس جمهور روحانی توهین کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
4
خالهی آدمهایی مثل احمدی نژاد جسور وپر نشاط مملکت را اداره کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
6
انشاالله که آقام امام زمان ظهور کنه وبا شمشیرش گردن هرچی نامرده را از پشت بزنه ما که تو این اوضاع نفهمیدیم کی راست میگه کی دروغ، شدیم عروسگ خیمه، عقلمونم آزمون گرفتن، یه بلایی سرمون آوردن
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
9
من بارها گفته ام اگر یک نفر از مسیولین طرفدار قشر فرو دست جامعه بوده ایشان اقای احمدی نژاد بوده وهست ،،در ضمن خدمت ایشان به مردم در طول هشت سال ریاست جمهوری به اندازه کل دوران بعد ا ز انقلاب بوده ،،همین مسکن مهر که هزاران هزار ا ز مردم بی سر پناه را صاحب خانه کرد نمونه ان است ،،در دولتهای بعد از ایشان طرح مسکن ملی را اعلام کرده اند که هنوز بعد از گذشت این همه مدت از ان خبری نیست پولهای مردم را گرفته اند اما خبری از مسکن نیست ، مردم از حکومت فقط یک زندگی بدون دغدغه میخواهند ، دیگر هیچ ،،هرکس این کار را برای انها بکند طرفدارش هستند ،،مردم عادی به فکر ویلا درفلان کشور وتفر یحات در جزایر هاوایی وساخت برجهای چندین طبقه ومدرن وعیش ونوشهای حیوان گونه نیستند که البته انهایی هم که این کارهارا میکنند به زودی چنگال مرگ که گریزی از ان نیست خفه شان خواهد کرد
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
12
1
آقای احمدی نژاد من دور اول شما در انتخابات نذر کردم در صورت قبولی شما در انتخابات ی دور قرآن را ختم کنم و همون هفته اوّل ختم کردم . در دوره دوم نذر کردم دو دور ختم کنم و در هفته های اول بازم دو دور را ختم کردم .
وقتی از سال ۹۰ به بعد به اوامر توجه نکردی و رهبرت مشایی شد دیگه بود ونبودت برا کشور فرقی نداشت .
الآنم اگر شرکت کنی و تایید هم بشی نذر می کنم که رای نیاری بال بال نزن ، تو مسئولین غرب پرست زیاده احتیاج به تو نیست ،
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
6
همان کسانی که در زمان مرحوم هاشمی در مقابل بگم بگم های احمدی نژاد سکوت کردند وحتی شاید خوشحال هم بودند باید فکر این روز ها را می کردند به قول مرحوم هاشمی آسیاب به نوبت
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
6
همان کسانی که در زمان مرحوم هاشمی در مقابل بگم بگم های احمدی نژاد سکوت کردند وحتی شاید خوشحال هم بودند باید فکر این روز ها را می کردند به قول مرحوم هاشمی آسیاب به نوبت
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
6
همان کسانی که در زمان مرحوم هاشمی در مقابل بگم بگم های احمدی نژاد سکوت کردند وحتی شاید خوشحال هم بودند باید فکر این روز ها را می کردند به قول مرحوم هاشمی آسیاب به نوبت
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
4
یه چیز ساده وطبیعیه اینهمه سروصدا نداره ولشکر کشی نمی‌خواد همه ی جهان هم اتفاق می‌افته یعنی رویه ی جهانی است اگه احمدی نژاد بیاد برنده است پس نباید بیاد ورقبا هم همین کار را می کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
9
منظورش آیت الله........که دست فرح رامی بوسدوفیلمش درشبکه های اجتماعی پخش شد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
2
بایدافرادجدیدی وارد عرصه انتخابات شوندهر فردی که قبلا کاندید شده مانند قالیباف، رییسی،احمدنژاد،و...رئیس جمهور شود دوباره دعوا و جنجال و تفرقه آغاز خواهد شد ودود آن به چشم ملت خواهد رفت
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
7
درود بر احمدی نژاد رای من دکتر احمدی نژاد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
0
جناب احمدی نژاد بهتر قبل از هر افشاگری ابتدا مواضع خودتان را در زمینه گفتمان انقلاب روشن کنید اخیرا بعضی از کفته های سما با هم تضاد دارد گفته ها بهتر است با سند و مرک باشد کسیکه در دو دوره متوالی گذشته به شما رای داد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
7
4
باسلام احمدی نژاد آدم زیرک وبی ادبی بیادمملکت رو بهم میریزه انتخاب ایشان اشتباه است، ضمنا یادتان باشد که معاون ایشان رحیمی که چقدراختلاس کرد، رئیس جمهور ی که معاونش که بغل گوشش هست نتونه کنترل کنه چطوری میخادمملکت رو اداره کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
نمیدونی جرم رحیمی مربوط به دیوان محاسبات بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
8
زنده و پایدار باد دکتر احمدی‌نژاد✌️
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
6
زنده باد احمدی نژاد
کیوان مومنی
|
Germany
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
1
حداد عادل ریس جمهوربشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
سلام. زیاد فشار نیارین به خودتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
زیاد دعوا نکنید. سهم کم میشه آ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
3
لبیک یا احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
5
همه بازیه همشون سروته یه کرباسند فقط ملتو سر کار کذاشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
3
اقایی احمدی نژاد مرد یک نفر میخوان که سرد وگرمی روزگار چشیده باشه البته شما تواون ۸ دروه قبل امتحان خودتون پس دادید ۴ سال اول به فکر مردم بود سال بد همش سفر خارج کشور بودید ولی یک اخلاق خوبی که داشتید که باج نمیدادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
3
الان می فهمم چرا ایشون دخترشون رو دادن به یه پسر متولد آمریکا از یه خانواده شهید پرور . فقط بقیه برن آمریکا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
8
محمود خان دمت گرم. حقا که مردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
3
3
اینها واسه ما به اقتصاد میشه نه دل خوشی دوباره رای گیری شروع شدبا بهم پریدن اینها هیچ کدام دلسوز ملت نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
6
امثال حداد درصدراسلام زیاد بودن که احمد و محمود را آواره کردن درودبرمحموداحمدی نژاد
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
5
انشاالله که بیایی تاملت یه نفس راحتی بکشن اینقدرآدم هاهیچ وقت فکرنمیکردن که خانه داربشن تازمان آقای احمدی نژاداکثریت مردم صاحب خانه شدن ازروزی که رفتی یه وامی گیراین مردم نیومدکه بتونن کاری انجام بدن یه خونه اجاره ای نمیتونن بگیرنن نون سیرنخوردن تورخدابیااین همه بدبختی که سرملت آوارشده درست کن دوباره بشوکشتی نجات مردم نجات بده
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
5
انشاالله که بیایی تاملت یه نفس راحتی بکشن اینقدرآدم هاهیچ وقت فکرنمیکردن که خانه داربشن تازمان آقای احمدی نژاداکثریت مردم صاحب خانه شدن ازروزی که رفتی یه وامی گیراین مردم نیومدکه بتونن کاری انجام بدن یه خونه اجاره ای نمیتونن بگیرنن نون سیرنخوردن تورخدابیااین همه بدبختی که سرملت آوارشده درست کن دوباره بشوکشتی نجات مردم نجات بده
مهدی امیرسرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
9
جانم دکتر محمود احمدی نژاد
دمت گرم دکتر خوب حال این
سوپر حزب اللهی رو گرفتی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
7
به هر حال احمدی نژاد طرف دار مستضعفان است و کارهایی را به یادگار انجام دادن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
5
احمدی نژاد رییس قلبهاست شاید با توهین و کلک و افترا به ظاهر فکرکنید جلو هستید ولی عزت و ذلت دست خداست بعد هم دست خود
پاک‌ترین مورد ترین مسئولان بوده و هست هنوز زخمی که با رد صلاحیت او به ملت زدید مانده پس بهتره شورای نگهبان فارغ از باند بازی و سیاسی کاری وسفارشی کاری اصلح را انتخاب کنید وبدانذ که ملت احمق نیستند وفرق خوب بود را میدانند پس با حذف احمدی نژاد به نفع نظر عده ای مملکت را به فنا نبرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
3
ببین که دلسوز مردم شده هفتصد میلیارد پول نفت گرفت همه چی هم سه برابر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
الان که همه چیز ۱۰ برابر شد،طلا رو دیدی؟
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
5
.کسی که میخوادپلیدیهای خودش رو پشت زشتیهای دیگران پنهان کنه ازهمه پلیدتره.این بنده خدا نمیتونه یه خط حرف وبدون نگاه بنوشته بخونه میخوادمملکت و اداره کنه ...وامصیبتا به کجا داریم میریم !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
3
صحنه چینی جدید برای فریب مردم و انتخابات اینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
3
صحنه چینی جدید برای فریب مردم و انتخابات اینده
ایزدنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
6
انتخاب آزاد باید باشد و انتخاب مردم هر چه باشد درست است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
5
خداکنه کاندیدای رییس جمهوری بشی،به ضرر یه سری هستی که نمیزارن بشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
3
همه ی اینها به کنار آقای احمدی نژاد وامسالهم این جنجالو براه انداختند که مردم بیان به پای صندوق رای اما احمدی نژاد از هر کسی بهتر است برای کاندیدا توری در ضمن هر کی بیاد آنهم برای اختلاس را می اد یعنی لذت شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
2
آخه کسی نیست به اینها بگه مردم می خواد رای بده به کسی ربطی ندارد هر کسی می دونه شرکت کنه رای رای ملت است
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
1
دقت کرده اید! احمدی نژاد یک تیم رسانه ای بسیار قوی در فضای مجازی تشکیل داده است!؟ منبع مالی این تیم کجاست؟ ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیفتد .
آیا ایشان مصداق نااهل هستند ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
0
احمدی نژاد و حداد عادل هر دو دو روی یک سکه اند ولی حالا ظاهرا به جان هم افتاده اند. در این میان ان شاءالله از هر طرف، به نفع اسلام باشد.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
حالا ما موندیم به کی رای بدیم به کی رای ندیم خدا‌ یا کمک مون کن تا فرد رستگار را انتخاب کنیم
اویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
4
من واحمدی نژاد شما همه
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
3
0
مرد سردار سلیمانی و رهبری بودند و بس.. احمدی نژاد باز میخوای با این فرافکنی ها کشور رو ب نقطه جوش برسونی.. حرف حق بزن نه حرف راست پوپولیستی.. اینکه حداد عادل شر و بر گفته سرجاش ....ولی شما هم هرچی می خوایی می گی
ناشناس
|
Turkey
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
1
ایشون از " خس و خاشاک " نامیدن مردم دچار فراموشکاری مزمن شده اند .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
2
باسلام واقعیتی که دیدم برایم درست هست نه نظرات دیگران دردوران احمدی نژادباچشمانم دیدم که مردم اوضاع بهتری دارن کارفراوان بود بدون خانه ها خانه دارشدند اقتصادرشدداشت درچهارسال دومشم اگه حضرات چوب لاچرخش نمیذاشتن ومداخله نمیکردن ومیذاشتن برنا مه هاشو پیش ببره ایران خودکفا ومردم ما تورفاه زندگی میکردن الانم اگه بیاد امیدبرابهبوداوضاع میره اگه نیادوضع همینه که هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
2
دورودبراحمدی نژادحدادعادل روبرکنارکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
3
1
چرا زمانیکه رئیس جمهور بودی این افشاگری ها رو نمیکردی؟الانکه دیدی تایید صلاحیت نمیشوی شدی حامی مردم
خرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
3
جناب حداد، اگر احمدی نژاد مورد قبول مردم نیست و رای نمیاره؟ شما چرا اینقد دارید زور میزنید
اگر راست میگید که میزان رأی مردم هست و مردم انتخابش نمی کنند تایید کنید تا آبروش بره
خودتون هم خوب میدونید برای اینکه می دونید که قبول میشه اینهمه دارید می سوزید
شرط می بندم شما اگر کاندید بشوید 5 میلیون رای هم نمی آورید.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
1
2
جنگ زرگری شروع شد .نزدیک انتخابات هست ..چند نفر بهم میپرن ..تا مردم رو تهییج کنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
2
سلام جناب اقای احمدی نژاد درود بر شما دکتر جان مردم همه امید شون واسه شماست تو انتخابات شرکت کن فقط شما به فکر مردم بیچاره فقیر هستید هر روز قیمت ها بالا میره هیچ مسعولین هم نیست پیگیری کنه
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
2
2
مردم ایران ممکن است ساده باشند ولی مجددا گول یک و عوامفریب را بخورند. مصیبتهای امروز و تحریمها حاصل 8 سال ویرانگری این شخص بود که مملکت را نابود کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
2
تازه دامادشم در یک خانواده شهید پرور امریکایی بدنیا اومده ......................
کند ذهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
1
2
راه مردم سالهاست از شما جدا شده مردم ما طلا هستن شما دیگه خلوصتون رو از دست دادین و تبدیل به اهن شدین هر چه قدر هم خودتون رو بین مردم مخفی کنید اهن ربا که همون دنیا پرستی شماست شما رو از بین مردم جدا میکنه احمدی نژاد هم سیاستمداریست از جنس و پوسته خودشون عامل اصلی بدبختی و گرانی احمدی نژاد بود زمانی که یارانه رو به مجلس فرستاد تا ثروتمند غنی تر و فقرا بدبخت تر شدن صفهای طولانی کالاهای بی ارزش دولتی موئد این واقعیته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
4
مردم امیدی به چپ و راست ندارند. احمدی می خواهد از این موضوع استفاده کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
3
2
جناب آقای احمد نژاد مردی پاک و خوب است من اگر بیاد رای میدهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
1
2
قبل انتخابات همه دزد و بدرد نخور هستن ، بعد انتخابات همونا سمت میگیرن و میشن مسول یکی از قوا ، این پته رو اب ریختنا دیگه قدیمی شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
2
2
خودت هم مادر چاوز رو بغل کردی ! مثل همید , دعوا نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
2
4
درست است که احمدی نژاد تندرو و بعضی از اقدامات دوران ریاست وی هنوز بعد از گذشت 8 سال مردم را اذیت میکند. ولی پوز زن قهاری است.رای به او خواهیم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
2
4
درست است که احمدی نژاد تندرو و بعضی از اقدامات دوران ریاست وی هنوز بعد از گذشت 8 سال مردم را اذیت میکند. ولی پوز زن قهاری است.رای به او خواهیم داد.
فکر زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
1
اون اسنادی رو که از وزارت اطلاعات بردی بیرون چند تاش رو براش بفرست تا دیگه جرات نکنه اسم تو رو بیاره مثل همون کاری که با احمد توکلی کردی
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
1
1
اقای حداد خان یادت باشد که احمدی نژاد در دل میلیونها نفر از مردم محروم و قشر پایین جامعه قرار دارد هرچه قدر تلاش کنی نمیتوانی او را تخریب و یا ضایع کنی شاید بتوانی او را رد صلاحیت کنی اما نمیتوانی او را نزد مردم رد صلاحیت کنی
کشاورزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
1
1
این حداده بیکار چی میگه مردمو چی فرض کرده حرکات دستاشو ببینیدلطفا انگار میگه نیا جلو همش مال منه احمدی نژاد. ای کاش این هشت سال مثله دوران احمدی نژاد عزیز بود خیلی کار انجام داد توکار نواقصی هم پیش میاد.
وقتی کار انجام نگیرد نواقصی هم پیش نخواهد آمد.عوام فریبی تا کی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
1
2
درود بر احمدی نژاد محبوب اکثریت

آقای،حداد عادل اگه میخوای ببینی چقدر مردم قبولت دارن یا ندارن ،با یکی از نامزدهای انتخاباتی ائتلاف تشکیل بده ببین بنده خدا تا کجای دره سقوط،میکنه،اگه نامزد فقط یک عکس با تو داشته باشه ،فقط فقط ،همراهی با نامزد انتخاباتی که بگذار بره
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
2
محمود جان ارادت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
2
سلام..درود بر احمدی نژاد ..به مردم امید.یارانه و خانه دادی...ولی بعد از شما هزار به یارانه اضافه نشد..بی خانمان شدیم.و فقیر..تازه مردم امیدی هم به زنده موندن ندارن...زود بیا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
2
رو راست ترین سیاستمدار ایران دکتر احمدی نژاد دمت گرم
علی اکبر رنجبرگلوردی.نکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
2
سلام.آقای احمدی نژاد دوستت داریم. خیلی زیاد.
بخاطر صداقت وراستگویی و. مهربانی شما زبانزد
همه ملت جهان و ایران است. التماس دعا
علی اکبر رنجبر بایع کلایی نکا مازندران.دبیر بازنشسته.
عبدالله...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
2
باسلام خدمت شما....واقعا
فشاراقتصادی و تبعیض مردم راکلافه کرده
..بیایید اصلح را انتخاب کنید....مثل دکتر احمدی نژاد...که حداقل ب فکرملت باشه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
ان شاالله که این دوره مصادف با خوشی مردم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
از حداد عادل خیلی ها خوشش نمی آید ولی خطاهای قبل ازانقلاب درخیلی ها وجود داشته است. نباید نبش قبرکرد مشکل احمدی نژاد این است که فکرمیکند فقط خودش آدم سالمی است و بقیه مشکل دار.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین