کد خبر: ۶۹۷۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
تبلیغات

کلاژن راهی برای جوان نگه داشتن خود

از آن‌جایی که پودر کلاژن یکی از مکمل‌های مناسب جهت تقویت میزان کلاژن در بدن است در میان مواد آرایشی و دارویی جای خود را به خوبی باز کرده است. کلاژن به صورت پودر و دارو در بازار وجود دارد. اما آنچه بیشتر مورد استقبال مخاطبان و مشتریان قرار گرفته است مصرف روزانه پودر کلاژن است.
آفتاب‌‌نیوز :

کلاژن از جمله پروتئین‌های اساسی در بدن است و خرید کلاژن به صورت قرص و پودر یکی از راه‌های مناسب جهت تقویت پروتئین بدن و به خصوص پوست محسوب می‌شود. جوان نگه داشتن پوست برای بسیاری از ما انسان‌ها امری بسیار مهم و ضروری تلقی می‌شود. زیرا شادابی و جوان ماندن پوست صورت علاوه بر تأثیراتی که بر ظاهر ما خواهد داشت، بسیار بر روان و حتی اعتماد به نفس ما اثرگذار خواهد بود. با رشد و پیشرفت بهداشت و علم پزشکی میانگین سن افراد در جامعه بالا رفت و هم‌زمان با آن زیبایی و سلامت و طراوت پوست بسیار مد نظر قرار گرفت.

اگر به تاریخ اجتماعی نگاهی بیاندازیم و کمی گذشته را بنگیرم به خوبی درک می‌کنیم که توجه به پوست و اهمیت به آن و تلاش برای جوان نگه داشتن آن به تازگی رخ نداده است، بلکه از گذشته‌های دور تا کنون بنا به اقتضای شرایط و امکانات، توجه به جوانی و زیبایی پوست در میان تمام قرن‌ها برای اکثر افراد امری مهم بوده است. تفاوت زمانه حال با گذشته این است که با پیشرفت علوم و تکنولوژی راه‌های رسیدن به هدف آسان‌تر شده است. امروزه با شناخت اهمیت کلاژن در بدن، تولید پودر کلاژن توسط متخصصان صورت گرفته و در اختیار افراد قرار داده شده تا به راحتی بتوانند زیبایی و سلامت پوست خود را تأمین نمایند. اگر برایتان سؤال شده است که پودر کلاژن چیست و به چه صورت مصرف می‌شود و چرا دارای اهمیت است و یا اینکه بهترین پودر کلاژن کدام است؟ باید بگوییم که این مقاله برای شما نوشته است. پس تا انتها ما را همراهی نمایید تا اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

کلاژن راهی برای جوان نگه داشتن خود

کلاژن چیست؟

کلاژن یکی از فراوان‌ترین پروتئین‌های ساختاری موجود در بدن ما می‌باشد. کلاژن بخش بافت‌های اتصال دهنده بدن همچون پوست، غضروف، استخوان، تاندون، رگ‌های خونی و لیگامنت‌ها و ... را تشکیل می‌دهد. این ترکیب نقشی اساسی و حیاطی در به هم پیوستگی اندام‌ها در تمام بدن جانداران را دارد. هنگام خرید گوشت قرمز توجه کنید که در انتهای ماهیچه‌ها یک رشته به هم پیوسته سفید رنگ و بسیار محکم وجود دارد. این رشته بسیار مهم کلاژن نامیده می‌شود که بیشترین میزان پروتئین بدن را تأمین می‌کند. بدن به صورت طبیعی تولید و مصرف کلاژن را خواهد داشت، اما هرچه سن بالا‌تر می‌رود میزان کلاژن موجود در بدن کاهش می‌یابد. بنا این مورد است که اغلب با بالا رفتن سن پوست دچار چین و چروک می‌شود و رو به پیری می‌نهد. پوکی استخوان و مشکلات مفصلی نیز بنا به کمبود کلاژن در بدن اتفاق می‌افتد. همچنین کلاژن بر روی رشد ناخن و مو نیز اثر گذار است. بنا به این امر است که با افزایش سن رشد مو‌ها و ناخن‌ها نیز کم می‌شود و یا مو دچار ریزش م گردد. بر همین مبنا است که اغلب مصرف پودر کلاژن به افراد توصیه می‌شود.

چرا مصرف پودر کلاژن پیشنهاد می‌شود؟

کلاژن راهی برای جوان نگه داشتن خود

کلاژن عملکرد‌های متفاوتی در بخش دارد. از جمله این‌که پوست را قوام می‌بخشد، مفاصل را تقویت می‌کند، مانع شکنندگی ناخن‌ها می‌شود، از دیوراه رگ‌های خونی محافظت می‌نماید، موجب استحکام قلب و عروق می‌شود، مانع نازک شدن مو‌ها می‌گرددو پوست را جوان نگه می‌دارد و مانع از افتادگی و شل شدن پوست می‌شود. بر همین مبنا است که بنا به عدم کامل بودن تغذیه روزانه و ارگانیک بودن اغلب غذا‌هایی که مصرف می‌کنیم، مصرف پودر کلاژن به جهت تقویت بافت‌های همبند در بدن مورد توصیه می‌باشد.

مزایای استفاده از پودر کلاژن

در بالا به عملکرد کلاژن به عنوان پروتئین ساختاری مهمی که یک سوم پروتئین‌های بدن را در بر می‌گیرد اشاره کردیم. در این پاراگراف می‌خواهیم از مزایای استفاده از پودر کلاژن صحبت کنیم. از آن‌جایی که پودر کلاژن یکی از مکمل‌های مناسب جهت تقویت میزان کلاژن در بدن است در میان مواد آرایشی و دارویی جای خود را به خوبی باز کرده است. کلاژن به صورت پودر و دارو در بازار وجود دارد. اما آنچه بیشتر مورد استقبال مخاطبان و مشتریان قرار گرفته است مصرف روزانه پودر کلاژن است. از جمله مزایایی که از مصرف پودر به دست می‌آید می‌توانیم به موراد زیر اشاره نماییم:

شفافیت و زیبایی پوست (اگر پوست‌های شفاف اطرافیانتان توجه شما را جلب کرده است می‌تواند یکی از دلایل آن گنجاندن کلاژن در رژیم غذایی‌شان باشد)
تقویت مفاصل و استخوان‌ها
چسبندگی و پیوستگی اندام‌های همبند
مانع از شل شدن و افتادگی پوستکمک به مدیریت وزن (مصرف کلاژن بنا به انرژی‌زایی میزان اشتها را پایین آورده وبه کاهش وزن کمک می‌نماید)

پودر کلاژن چگونه تهیه می‌شود؟

امروزه پودر کلاژن از جانوارنی همانند خوک، گاو و ماهی تهیه می‌شود. در میان این سه نوع آن نوعی که بیشتر مورد استقبال می‌باشد کلاژن تهیه شده از ماهی آب شور می‌باشد. پودر کلاژن کلاژینو ساخت فرانسه است و از ماهی هیدرولیز می‌شود. این نوع به لحاظ قیمتی گران از دو نوع دیگر می‌باشد، اما با توجه به خواص ماهی آب شور و همچنین عدم امکان انتقال بیمارهای‌های متفاوت از ماهی به انسان و عدم احتمال تهدید انسان، محبوبیت بیشتری دارد. پودر کلاژن کلاژینو فرانسوی در ۳۰ بسته ۵ گرمی به بازار عرضه شده است.

چگونه پودر کلاژن را تهیه کنیم؟

یکی از به روزترین و راحت‌ترین راه‌ها و مسیر‌های خرید امروزه، سفارش آنلاین است. از آنجایی که پودر کلاژن کلاژینو در تمام دنیا همانند هم است و تفاوت‌هایی با هم ندارند، بهترین مسیر تهیه پودر سفارش آنلاین از داروخانه مطمئن می‌باشد. یکی از داروخانه‌های معتبر در زمینه فروش آنلاین باهمانه است.

کلاژن راهی برای جوان نگه داشتن خود

شما می‌توانید از طریق آدرس وبسایت داروخانه آنلاین باهمانه (bahamaneh.com) و یا تماس تلفنی با کارشناسان داروخانه اینترنتی باهمانه ارتباط داشته باشید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم و کسب و اطلاعات کافی سفارش خود را ثبت نمایید. باهمانه در سریع‌ترین زمان ممکن، سفارش شما به سراسر ایران ارسال خواهد کرد و درب منزل خود می‌توانید پرداخت نمایید. تلاش مجموعه باهمانه کمک و همراهی شما در حفظ و تقویت سلامت پوست و بدن شما می‌باشد تا بتوانند در سیستم اجتماعی جامعه خود کارکردی مثبت را به جای بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین