کد خبر: ۶۹۷۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

۱۰۲۱ نفر در هرمزگان بر اثر کرونا جان باخته‌اند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار کل جان باختگان بیماری کرونا در هرمزگان ۱۰۲۱ نفر است.
۱۰۲۱ نفر در هرمزگان بر اثر کرونا جان باخته‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه نوروزیان با بیان اینکه ششمین روز از اسفندماه بدون فوتی کرونا در هرمزگان همراه بود و شمار کل جان باختگان این بیماری در هرمزگان همان ۱۰۲۱ نفر باقی ماند، اظهار کرد: اکنون از ۱۰۶ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۴ نفر از آنها وخیم است.

نوروزیان با اشاره به اینکه ۱۳۵۵ بیمار کرونایی نیز در هرمزگان در قرنطینه خانگی هستند، تصریح کرد: اکنون شهرستان بستک تنها شهر نارنجی استان، بوموسی، بشاگرد، بندرعباس، رودان و سیریک در وضعیت آبی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعطیلات و سفرها یکی از مهمترین علل سیر صعودی کرونا در استان است گفت: در تعطیلات ۲۸ دی‌ماه با سیر عظیمی از مسافران مواجه شدیم، به طوری که تنها در جزیره قشم شاهد حضور ۴۰ هزار نفری گردشگران بودیم.

نوروزیان با اشاره به اینکه انجام سفرهای غیرضروری و هجوم مسافران از سایر استان‌ها به هرمزگان باعث خیز دوباره کرونا در استان شد، اظهار کرد: شناورهایی که بدون گرفتن تست مسافران را جابجا می‌کنند، متخلف محسوب می‌شوند و باید با آنان برخورد شود، دستگاه‌های اجرایی باید با این شناورها برخورد کنند تا شاهد رشد روزافزون ویروس کرونا در استان نشویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین