کد خبر: ۶۹۷۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
امام جمعه دامغان:

بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می‌برند

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه بر اساس اخبار رسیده کمبود انسولین بیماران دیابتی این شهرستان را رنج می‌دهد، گفت: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان، کمبودهای حوزه بهداشت و درمان است.
بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می‌برند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می‌برند، گفت: مردم در عسر و حرج قرار دارند مسئولان در رفع کمبودها تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد، با بیان اینکه یک هزار و ۹۵۴ خانوار در دامغان از خدمات این نهاد بهره. مند می‌شوند، ابراز کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک به نیازمندان و ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری خدمات درخشان از خود برجای گذاشته و این خدمات برای همیشه باقی خواهد ماند.

امام جمعه دامغان با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری و جمع آوری کمک به خانواده‌های نیازمند، ادامه داد: احسان و نیکوکاری پاداش الهی دارد و همه مؤمنان در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت و همکاری کنند.

حسینیان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: خدمات کادر درمان در امر بیماری کرونا قابل تقدیر است و همه مردم با رعایت بهداشت در کاهش این بیماری با کادر درمانی همکاری کنند.

وی در ادامه به هفته درخت و درختکاری از ۱۵ تا ۲۱ اسفند پرداخت و اظهار داشت: درختکاری یک سنت حسنه است و کاشت درخت اجر و پاداش فراوان دارد.

امام جمعه دامغان به انتخابات سال ۱۴۰۰ و جایگاه ریاست جمهوری در نظام اسلامی نیز پرداخت و افزود: انتخابات مظهر رشد ملت است و انتخابات نشانه مردم سالاری و خود باوری است و از یک نقش و جایگاه فراوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

حسینیان با بیان اینکه انتخابات نقطه وصل مردم به نظام است، گفت: انتخابات وسیله برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود لذا برای خنثی سازی ترفند و توطئه‌های دشمنان وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین