کد خبر: ۶۹۷۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

ائتلاف آمریکایی:داعش نفس‌های آخرش را می‌کشد

معاون فرمانده کل ائتلاف ضد داعش تاکید کرد: داعش آخرین نفس هایش را می کشد و پروازهای ائتلاف تنها با موافقت بغداد انجام می‌شوند.
ائتلاف آمریکایی:داعش نفس‌های آخرش را می‌کشد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، کوین کاتسی، معاون فرمانده کل نیروی کارگروه مشترک در امور استراتژیک ائتلاف ضد داعش اظهار کرد: نیروهای عراقی در شناسایی و انهدام گروهک‌های داعش موفق بودند و تعدادی از فرماندهان این تشکل تروریستی را از پای درآورده و بازداشت کردند، ائتلاف (ضد داعش) و نیروهای عراقی در حال حاضر برای شناسایی و انهدام شبکه مالی داعش تلاش می‌کنند.

کاتسی با اشاره به اینکه حملات راکتی تهدیدی برای عراق ایجاد می‌کنند و دولت و نیروهای امنیتی در حال رسیدگی به حملاتی هستند که توسط گروه‌های مسلح اجرا می‌شوند، بر پایبندی ائتلاف به حمایت از نیروهای عراقی در مواجهه با حملات راکتی علیه هیات‌های دیپلماتیک و نهادهای دولتی تاکید کرد.

معاون فرمانده کل ائتلاف ضد داعش در ادامه به کاهش تعداد نیروهای ائتلاف در عراق بر اساس خواست دولت عراق اشاره کرد و گفت: ناتو به نیروهای امنیتی عراق مشاوره می‌دهد.

او تاکید کرد: پروازهایی که جنگنده‌های ائتلاف انجام می‌دهند، تنها به موافقت عراق هستند و این پروازها تنها به ائتلاف محدود نبوده بلکه هواپیماهای عراقی و نیروی هوایی ارتش عراق نیز ماموریت‌های بسیاری را انجام می‌دهند.

کاتسی بار دیگر بر قدرت نیروهای عراقی در اجرای عملیات‌های امنیتی گسترده و بدون کمک گرفتن از حملات هوایی تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین