کد خبر: ۶۹۷۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
معاون‌توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد

آخرین وضعیت جوی مازندران تا پایان هفته

معاون‌توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران آخرین وضعیت جوی استان تا پایان هفته را اعلام کرد.
آخرین وضعیت جوی مازندران تا پایان هفته
آفتاب‌‌نیوز :

احمد اسدی با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهارکرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در دوشنبه 11 اسفند،صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر به تدریج ابری و از شب با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

وی افزود: در روز سه‏ شنبه 12 اسفند،آسمان استان، نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما و بارش پراکنده ،در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود و در روز چهار‏شنبه هفته‌ جاری، آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از شب ابری همراه با بارش پراکنده باران در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف و با وزش باد همراه خواهد بود.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز پنج‌‏شنبه 14 اسفند، نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما، بارش پراکنده در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف و وزش باد است.

اسدی گفت: در روز جمعه این هفته، در مناطق ساحلی و جلگه ای، وضعیت ابری گاهی همراه با بارندگی ، کاهش نسبی دما و وزش باد و در ارتفاعات نیز شاهد آسمان ابری و مه آلود همراه با کاهش نسبی دما ، بارش برف و وزش باد خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین