کد خبر: ۶۹۸۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سایپا

پرسپولیس با گل زودهنگام سیدجلال حسینی مقابل سایپا، در نیمه نخست پیروز شد.
پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سایپا
آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا بود. شاگردان گل محمدی توانستند با یک گل نیمه نخست را با پیروزی به پایان برسانند. سیدجلال حسینی در دقیقه ۶ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

در دقیقه سه، اشتباه حامد لک در خروج از دروازه، باعث خلق موقعیت خطرناکی برای سایپا شد که ضربه علیاری از فاصله ۲۵ متری به سمت دروازه خالی پرسپولیس، خوب نبود و این موقعیت عالی از دست رفت.

گل برای پرسپولیس: در دقیقه ۶، حرکت انفرادی سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه و پاس در عمق او برای سید جلال حسینی، با شوت محکم کاپیتان پرسپولیس همراه بود و توپ با عبور از میان پاهای دروازه‌بان سایپا تبدیل به گل نخست شاگردان گل‌محمدی شد.

در دقیقه ۷، سایپا به سرعت حمله‌ای را روی دروازه پرسپولیس طراحی کرد که توپ بعد از یک رفت و برگشت در گوشه محوطه شش قدم به جعفری رسید که ضربه او به سمت دروازه پرسپولیس توسط مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت و ثمری نداشت.

در دقیقه ۱۴، پرسپولیس با پاس در عرض خود به داخل محوطه جریمه، موقعیت خطرناکی را خلق کرد که امید عالیشاه یک قدم از توپ عقب‌تر بود و این فرصت گلزنی را از دست داد.

در دقیقه ۲۲ باز هم دروازه سایپا توسط ارسال بلند نعمتی به داخل محوطه و ضربه امید عالیشاه تهدید شد که توپ دقیقا به محل حضور اکبرمنادی رفت و وارد دروازه نشد.

در دقیقه ۳۴، ارسال تند و دقیق سعید آقایی به روی دروازه، از مقابل عالیشاه عبور کرد و او نتوانست دروازه خالی سایپا را باز کند.

در دقیقه ۴۰، سعید آقایی ارسال خوب و دقیق دیگری را به روی دروازه انجام داد که با ضربه سر امیری از فاصله حدودا ۱۵ متری همراه بود اما منادی در مسیر توپ قرار داشت و این فرصت تبدیل به کرنر شد.

نیمه نخست در نهایت با یک گل به سود شاگردان گل‌محمدی تمام شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی،محمدحسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی،سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه (کارت زرد).

ترکیب سایپا: محمد حسین اکبر منادی، سعید محمدی فر، حسین ماهینی، ابوالفضل جلالی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، محمد صادقبارانی، رضا جعفری، مهرداد عبدی، حسین مالکی و مجید علیاری.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین