کد خبر: ۶۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۵

مرعشی: نظر خاتمی، هاشمي و كروبي برگزاري انتخابات رقابتي است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي با اشاره به ديدار اخير هاشمي رفسنجاني، مهدي كروبي و سيدمحمد خاتمي گفت: در اين ديدار بر ضرورت برگزاري يك انتخابات رقابتي تاكيد شده است.
 
حسين مرعشي در گفت‌وگویی با ايسنا افزود: در اين ديدار كه در منزل هاشمي رفسنجاني برگزار شد، اين سه شخصيت برجسته و موجه نظام تاكيد كرده‌اند كه انتخابات رقابتي مي‌تواند موجب ايجاد شور و نشاط در جامعه شود و عزت نظام جمهوري اسلامي را حفظ كند. 

قائم مقام ستاد ائتلاف اصلاح طلبان با اشاره به اين كه "كروبي، خاتمي و هاشمي رفسنجاني در اين جلسه توافق كردند كه از همه ظرفيت‌ها و امكانات خود براي سوق دادن شرايط فعلي به شرايط مناسب استفاده كنند" افزود: اين شخصيت‌هاي برجسته و دلسوزان نظام براي ايجاد يك انتخابات رقابتي از همه توان و ظرفيت‌هاي خود استفاده خواهند كرد. 

مرعشي " رايزني با مسوولان نظام و مسوولان شوراي نگهبان" را يكي ديگر از موضوعات مطرح شده در اين نشست عنوان كرد و افزود: در اين نشست مقرر شد كه براي دفاع از حقوق شخصيت‌هاي باسابقه‌اي كه براي حضور در انتخابات مجلس هشتم اعلام آمادگي كرده بودند، اما از سوي هيات‌هاي اجرايي براي خدمت كردن محروم شده‌اند، همه تلاش‌ها به كار گرفته شود. 

سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي در پايان گفت‌وگوي خود با ايسنا اظهار كرد: قطعا برگزاري يك انتخابات رقابتي به افزايش نشاط جامعه كمك كرده و در عين حال مايه عزت نظام جمهوري اسلامي خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین