کد خبر: ۶۹۹۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

پیش‌بینی وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی استان تهران

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز و فردا آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان با احتمال خیزش موقت گرد و خاک پیش بینی می شود.
پیش‌بینی وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی استان تهران
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران، بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، فردا گاهی افزایش ابر و رخداد رگبار پراکنده در بعضی نقاط به ویژه در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.

همچنین از روز پنجشبه با نفوذ سامانه بارشی بتدریج افزایش ابر و از ظهر این روز تا صبح شنبه در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و در ارتفاعات مه غلیظ، بارش برف و باران و گاهی کولاک برف خواهیم داشت.

براساس این گزارش، در بعضی ساعات روز جمعه رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی و از جمعه تا صبح یکشنبه کاهش محسوس دما به طور میانگین بین پنج تا هشت درجه ای و یخبندان شبانه در نواحی شمالی احتمال می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه ۱۸ و ۱۰، چهارشنبه ۱۷ و ۸، پنجشنبه ۱۵ و ۹، جمعه ۱۲ و ۱ و شنبه ۸ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشترین و کمترین بیشینه و کمینه هوا، ورامین با ۲۰ درجه و فیروزکوه با منفی ۳ درجه سانتیگراد طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران به ثبت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین