کد خبر: ۶۹۹۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

بازگشت داریوش فرضیایی با «کلبه عمو پورنگ»

داریوش فرضیایی با مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» در ایام نوروز ۱۴۰۰ مقابل به تلویزیون می‌آید.
بازگشت داریوش فرضیایی با «کلبه عمو پورنگ»
آفتاب‌‌نیوز :

مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور به زودی با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین تولید خواهد شد.

«کلبه عمو پورنگ» طبق برنامه‌ریزی‌ها در مراحل پایانی پیش تولید است و به زودی فهرست بازیگران آن تکمیل و فیلمبرداری آغاز خواهد شد و قرار است این مجموعه در دو فاز ۱۵ قسمتی برای نوروز و ۲۵ قسمت برای ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن برود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «عموپورنگ» که در هر برنامه لباس محلی یکی از اقوام ایرانی را به تن دارد، برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش بنام مرد کهن نقل مکان کرده است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. از طرف دیگر مدیران تلویزیون او را مجاب کرده‌اند که برای سال نو و ایام نوروز برای آنها برنامه اجرا کند.

او که عاشق مردم بخصوص بچه‌ها است تصمیم گرفته از همان مزرعه برنامه‌اش را به روی آنتن ببرد.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است و حضور شخصیت‌های فانتزی در یک دکور بزرگ و جذاب همراه با طراحی نور مدرن، گریم‌های سه بعدی، لباس‌های خوشرنگ و متنوع، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای به همراه موسیقی شاد و ترانه‌های پر محتوا با ریتم تند و انگیزشی خاص خود، از عوامل افزایش جذابیت آن خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین