کد خبر: ۶۹۹۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

کومان در پاسخ به احتمال کامبک برابر پی‌اس‌جی؛ «هیچ چیزی غیرممکن نیست»

«رونالد کومان» در آستانه دیدار بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت لیگ قهرمانان گفت: برای بازگشت، به عملکردی بی‌نقص نیاز داریم اما هرچیزی ممکن است.
کومان در پاسخ به احتمال کامبک برابر پی‌اس‌جی؛ «هیچ چیزی غیرممکن نیست»
آفتاب‌‌نیوز :

آبی اناری‌ها باید برای بازگشت و جبران شکست چهار بر یک در نیوکمپ، تلاش کنند که البته کار بسیار دشواری است.

کومان می‌داند که کار دشواری دارد و در پاسخ به پرسش خبرنگاران مقایسه‌های انجام شده در مورد بازگشت اخیر بارسا برابر سویا در جام حذفی را غیرمنطقی خواند و گفت: امیدوارم نسبت به بازی رفت، بتوانیم متفاوت باشیم و این به آغاز بازی از سوی ما و انرژی که برای دشوار کردن شرایط برای حریف صرف می‌کنیم، بستگی دارد.

وی افزود: آنها در بازی اول بسیار زهردار بودند و در این بازی ما باید این‌طور باشیم. ما تیمی هستیم که همیشه می‌تواند خلق موقعیت کند. اگر در زدن ضربات آخر دقت کنیم، هرچیزی ممکن است. فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی در بازی رفت داشتیم. سپس پیروزی برای سویا به ما اعتماد به نفس داد هرچند نمی‌توانیم بازگشت مقابل سویا را با این بازی مقایسه کنیم.

سرمربی هلندی ادامه داد: پی‌اس‌جی قدرتمند بوده و برای فتح لیگ قهرمانان تشنه است. به عملکردی کامل و بی نقص نیاز داریم تا بتوانیم برگردیم. بارسلونا همیشه برای بردن بازی‌ها وارد زمین می شود و امیدوارم کار را برای آنها سخت کنیم.

کومان در مورد «خوآن لاپورتا» رییس جدید باشگاه بارسلونا و انتخابات گفت: من و لاپورتا در گذشته بارها با هم صحبت داشتیم و من «فرانک ریکارد» را هم به خوبی می‌شناسم. او گفت که لاپورتا به بازیکنان اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و به بازیکنان و مربی ها کمک زیادی می‌کند. او انتخابات را با فاصله فاحشی برد و اتفاق خوبی است که رییسی همچون لاپورتا رییس بارسا باشد. با این حال، آینده من فقط به نتایج تیم بستگی دارد.

وی در پایان گفت: در مورد آینده «لیونل مسی» می‌دانم که رییس جدید با او گذشته مشترکی دارد، مثل بقیه بازیکنان؛ موضوعی که مثبت است. اما تنها مسی است که می‌تواند در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. در بارسا همه می‌خواهند که او با ما ادامه دهد.

بارسلونا فردا (چهارشنبه) در حالی میهمان پی‌اس‌جی است که در بازی رفت با شکست سنگین چهار بر یک در نیوکمپ تحقیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین