کد خبر: ۶۹۹۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
آخرین مرحله پرداخت‌ها به حساب فدراسیون‌ها واریز شد

پاداش قهرمانان ۹۷ و ۹۸ پرداخت شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از پرداخت آخرین مرحله واریز منابع به حساب فدراسیون ها در سال ۹۹ خبر داد.
پاداش قهرمانان ۹۷ و ۹۸ پرداخت شد
آفتاب‌‌نیوز :

جلسه مشترک رییسان فدراسیون های ورزشی به ریاست مسعود سلطانی فر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به میهمانان خطاب به رییسان فدراسیون های ورزشی گفت: از همراهی و مشارکت شما در فعالیت های مشترک در طول سال ۹۹ سپاسگزار هستم.

فرامرزیان با اشاره به این موضوع که معاونت توسعه مدیریت و منابع در ۱۲ بخش برای تامین هزینه ها تلاش کرده است، اظهار کرد: امروز آخرین مرحله پرداختی ها به فدراسیون ها انجام شد. بدین ترتیب ۸۰ تا ۹۰ درصد از منابع تخصیص داده شده، پرداخت شد. در مجموع ۵۲ میلیارد بابت پاداش های قهرمانان که باقیمانده از سال ۹۷ و ۹۸ است، پرداخت شد.

وی افزود: تاکید ما به فدراسیون‌ها بر توجه به دو موضوع مالیات بر ارزش افزوده، اظهارنامه مالیاتی و عملکرد مالی است. از همه فدراسیون ها تقاضا داریم با توجه به این دو فاکتور و با توجه به آخرین پرداختی وزارت ورزش و جوانان گزارش های مالی خود را هر چه سریعتر به معاونت توسعه مدیریت و منابع ارسال کنند.

فرامرزیان در پایان از تسویه حساب با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که رخ داده، تسویه حساب بخشی از موارد مالی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین