کد خبر: ۶۹۹۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰

چراغ لیگ قهرمانان برای لیورپول سبز شد

تیم لیورپول بامداد پنجشنبه در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه دیدار رفت برابر لایپزیک را تکرار و به مرحله بعدی این رقابت ها گام گذاشت.
چراغ لیگ قهرمانان برای لیورپول سبز شد
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «یورگن کلوپ» برخلاف کسب نتایج ناامید کننده در لیگ برتر جزیره در لیگ قهرمانان تیم دیگری هستند و امشب همانگونه که در دیدار رفت اتفاق افتاد لایپزیک را باز هم با

نتیجه ۲ بر صفر مغلوب و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این تیم را با نتیجه 4 بر صفر کنار زده و خود راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شدند.

در دیدار رفت که ۲۸ بهمن ماه برگزار شد «محمد صلاح» و «سادیو مانه» برای سرخ ها گلزنی کرده بودند اتفاقی که در دیدار بامداد پنجشنبه نیز تکرار و این دو بازیکن به ترتیب در دقایق ۷۰ و ۷۴ دروازه حریف را گشوند.

بدین ترتیب کلوپ وتیمش درمجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ برصفر، «یولیان ناگلزمان» مربی جوان و ساختار شکن لایپزیک و شاگردانش را شکست داد و با قدرت راهی مرحله بعدی این مسابقات شدند.

در نیمه نخست این دیدار بازی از سوی بازیکنان ۲ تیم به صورت متعادل دنبال می شد. سرخ های بندرلیورپول که با خیال آسوده تر به این میدان وارد شده بودند خود را به خطر نیانداختند.

از طرف دیگرحملات شاگردان ناگلزمان به علت هوشیاری دروازه بان و مدافعان حریف ثمری برای آنان نداشت.

درنیمه دوم و درحالیکه بازیکنان لایپزیک با مالکیت توپ کنترل بازی را دراختیار خود داشته و فرصت های مناسبی برای زدن گل به دست آوردند اما باز هم تلاش شان بیهوده بود.

در یکی از این حملات شوت مهاجم این تیم به دیرک افقی دروازه لیورپول برخورد کرد و با بدشانس تبدیل به گل نشد.

پس از این اتفاق سرخ ها تغییر رویه داده و حرکات روبه جلوی خود را بیشتر کردند و در دو ضد حمله سریع که با استفاده از غفلت مدافعان رقیب صورت گرفت به آسانی گلزنی کردند.

در دقایق باقی مانده و به رغم تلاش بازیکنان تغییری در نتیجه ۲ برصفر حاصل نشد و بازیکنان زمین را ترک گفتند.

به دلیل فراگیری کرونای انگلیسی، دولت آلمان برای سفر اتباع انگلیس به کشورشان محدودیت هایی را اعمال کرده به همین دلیل دیدار رفت این دو تیم درورزشگاه «فرانتس پوشکاش» در مجارستان برگزار شد.

شش روز پیش و درحالیکه لیورپول خود را برای پذیرایی از حریف آلمانی خود در آنفیلد آماده می کرد کنفدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) میزبانی را از قرمزها گرفت و مقرر شد دیدار برگشت نیز درهمان ورزشگاه دیدار رفت برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین