کد خبر: ۶۹۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۲۰:۵۶
جوادی حصار:

حمله به نشست بزرگان،ناشی از هراس اصولگرایان است

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی حمله اصولگرایان به نشست بزرگان اصلاحات را ناشی از هراس آنان دانست.

محمدصادق جوادی حصار، در واکنش به حملات هماهنگ و بی‌سابقه برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس به نشست هاشمی، خاتمی و کروبی گفت: «حمله تندروهای مجلس به این نشست نشان دهنده این است که اصولگرایان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر این نشست‌ها ادامه پیدا کند، اصلاح‌طلبان به وحدت، همدلی و همگرایی بیشتری می‌رسند و فواید آن برای اصلاح‌طلبان بیشتر خواهد بود».

جوادی حصار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: «اصولگرایان احساس کردند که اگر در نتیجه این نشست‌ها و رایزنی‌ها بخشی از ردصلاحیت‌ شده‌ها به میدان رقابت برگردند، فواید این مساله به حساب این نشست‌های هماهنگی‌آفرین گذاشته نشود.»

وی تاکید کرد:‌ «اصولگرایان نمی‌خواهند این گونه در افکار عمومی تلقی شود که اصلاح‌طلبان با گفت‌وگوهایی که با مقامات داشتند بخشی از ردصلاحیت‌شدگان به عرصه رقابت برگشتند.»

جوادی حصار اظهار عقیده کرد: «اصولگرایان تلاش می‌کنند با این شیوه‌ها بر پراکندگی میان خود سرپوش بگذارند چرا که از پراکندگی وحشت دارند و این وحشت ناشی از قدرت‌طلبی آنهاست که از بین نخواهد رفت و در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده که امکان ندارد به راحتی تعارضی که در جریان اصولگرایان وجود دارد از بین برود».

جوادی حصار در ادامه به رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان اشاره و خاطرنشان کرد: «یکی از دلایل عمده این که رد صلاحیت‌ها تا این اندازه گسترده بود و هیات‌های اجرایی این رسالت را برعهده گرفتند،این بود که در جبهه اصولگرایان متمایل به دولت که مورد حمایت دولت و هیات‌های اجرایی هستند تشتت چشمگیری حاکم بود و تصور می‌کردند برای دفع خطر ناشی از این تشتت کاری کنند که اصلاح‌طلبان منسجم عمل نکنند».

وی در پایان خاطرنشان کرد: «اصولگرایان احساس می‌کردند که با همدلی و همگرایی که در میان اصلاح‌طلبان به وجود آمده، در سایه این همگرایی در انتخابات مجلس هشتم، به پیروزی خواهند رسید، بنابراین تلاش کردند که کاندیداهای اصلاح‌طلبان را رد صلاحیت و از میدان رقابت خارج کنند که با این کار انتخابات از جنبه رقابتی خارج شد».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۴
0
0
استفاده از لفظ اصولگرايان براي اين حضرات انحصارطلب جفا در حق اين لفظ است وبايد از اين به بعد بجاي آن كلمه لفظ انحصار گرايان استفاده شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین