کد خبر: ۶۹۹۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

رییس قوه قضاییه به مازندران سفر می‌کند

رییس کل دادگستری مازندران گفت که حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه فردا یکشنبه به مازندران سفر می‌کند.
رییس قوه قضاییه به مازندران سفر می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا مدت سفر رییس قوه قضاییه به مازندران را یک روزه اعلام کرد.

وی گفت که رییس دستگاه قضایی در قالب سفر استانی به مازندران می آید و او را در این سفر تعدادی از معاونانش همراهمی می کنند.

اکبری یکی از برنامه های رییسی در این سفر را حضور در محل دادگستری استان در ساری اعلام کرد و افزود که رییس قوه قضاییه در این برنامه از نزدیک در جریان مشکلات قضایی مردم مازندران قرار می گیرد و با تعدادی از آنان نیز گفت و گو خواهد کرد.

وی بررسی مشکلات اقتصادی بویژه معضلات کارخانه ها و واحدهای تولیدی استان که قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند ، از دیگر برنامه های رئیس قوه قضائیه به مازندران اعلام کرد.

رییس کل دادگستری مازندران گفت که رییس قوه قضاییه همچنین در این سفر یک روزه در نشست شورای اداری مازندران هم شرکت و سخنرانی می کند.

طبق آمار دادگستری کل مازندران سال گذشته ۸۹۷ هزار و ۵۷۲ فقره پرونده در دادگاه های استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

از آن جایی که بر اساس آمارهای رسمی تا ۷۰ درصد وسعت استان مازندران را عرصه های طبیعی ملی در قالب سواحل دریای خزر ، جنگل و مرتع تشکیل می دهد و همین گستردگی عرصه ملی سبب تجاوز ، تصرف و تغییر کاربری های غیر قانونی زمین های کشاورزی شده است ، بخش زیادی از پرونده های قضایی استان مربوط به این موضوع و مسایل و مشکلات اقتصادی مشابه است.

استان مازندران دارای سه میلیون و ۳۰۰هزار نفر جمعیت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
&
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
کارمندان اداره ثبت اسناد باماهی پنج میلیون تومان حقوق بازور وزحمت زندگی خودراسپری می کنندوشرمنده خانواده خود همیشه هستند و کارمیکنند هزینه این سفرها چگونه تامین میشود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین