کد خبر: ۶۹۹۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

نتانیاهو نقش همسرش در انتصاب مقام‌های ارشد امنیتی را تکذیب کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای گزارش‌های اخیر درباره توافق محرمانه با همسرش درباره انتصاب مقام‌های ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
نتانیاهو نقش همسرش در انتصاب مقام‌های ارشد امنیتی را تکذیب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه توافق محرمانه با همسرش درباره انتصاب مقام‌های ارشد امنیتی این رژیم را تکذیب کرد.

وی که با شبکه 13 رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کرد، گفت: «این‌ها دروغ بوده و هیچگونه اساسی ندارد».

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز جمعه گزارش داده بود که «داوید ارتسی» از مقام‌‌های سابق و بلندپایه صنایع هوایی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی از توافقی محرمانه میان بنیامین نتانیاهو و سارا نتانیاهو اطلاع یافته است که بر اساس آن، همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قدرت و نفوذ بسیار زیادی در تعیین مقامات به ویژه مقامات امنیتی دارد.

طبق این گزارش، ارتسی در یک فایل ویدئویی ضبط شده در برابر خبرنگاری به نام «دان راویو» می‌گوید که بنیامین نتانیاهو و همسرش توافقی محرمانه با حضور «داوید شمرون» از وکلای نزدیک به نتانیاهو و یکی از مشاوران نزدیک به او امضاء کرده‌اند.

ارتسی در فایل مذکور افشا می‌کند که در توافق میان بنیامین و سارا نتانیاهو آمده است که تعیین رئیس ستاد ارتش اسرائیل، رئیس موساد (دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی)، رئیس شاباک (سرویس امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی) مشروط به تأیید سارا نتانیاهو است و از طرفی دیگر، او می‌تواند در یک سری جلسات محرمانه مشارکت داشته باشد.

ارتسی در این فایل همچنین اشاره می‌کند که در توافق یادشده که پانزده صفحه بوده، تأکید می‌شود که سارا نتانیاهو می‌بایست امور مالی خانواده را مدیریت ‌کند و بنیامین نتانیاهو نباید کارت‌های اعتباری با خود به همراه داشته باشد و اگر نیاز به پول نقد داشت، باید از سارا بخواهد. از سوی دیگر، اگر بنیامین نتانیاهو بخواهد شب از خانه بیرون برود باید همسرش نیز او را همراهی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین