کد خبر: ۷۰۰۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

شوک به بازیکن نفت بعد از بازی با پرسپولیس/ بی‌خبری بوعذار از فوت پدرش!

پدر عباس بوعذار قبل از بازی با پرسپولیس فوت کرد اما کادرفنی این تیم به علت شرایط مسابقه، تا قبل از اتمام بازی این موضوع را به بازیکن تیم‌شان اطلاع ندادند. بوعذار پس از پایان بازی و در رختکن نفت متوجه درگذشت پدرش شد و با چشمانی گریان و با حالتی آشفته ورزشگاه را ترک کرد.
شوک به بازیکن نفت بعد از بازی با پرسپولیس/ بی‌خبری بوعذار از فوت پدرش!
آفتاب‌‌نیوز :

میثم تهی‌دست، هافبک نفت مسجدسلیمان بعد از باخت تیمش به پرسپولیس در دیداری که او یکی از گل‌ها را به ثمر رساند، گفت: بازی خوبی از سوی تیم ما انجام شد و شرایط خوبی را ایجاد کردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است. تا جایی که توان داشتیم، ایستادگی کردیم. با وجود اینکه بازی قابل قبولی را ارائه کردیم، پرسپولیس به عنوان قهرمان چند دوره لیگ، برنده بازی شد.

وی ادامه داد: تیم ما جوان است و خیلی از بازیکنان اولین تجربه حضور در آزادی را داشتند. از بازی راضی هستیم ولی می‌توانستیم نتیجه بهتری هم بگیریم.

هافبک نفت مسجدسلیمان همچنین درباره علت وضعیت پریشان و وحشت‌زده عباس بوعذار که در هنگام ترک ورزشگاه دو نفر زیر بغل او را گرفته بودند گفت: مثل اینکه پدر عباس بوعذار قبل از بازی فوت کرده بود اما با مدیریت سرمربی تیم به او اطلاع ندادند و الان او باخبر شده است. خیلی ناراحت شدیم. واقعا اتفاق سختی است. جا دارد به خانواده او تسلیت بگویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین