کد خبر: ۷۰۰۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۹

پلیس: منعی برای سفر به شمال وجود ندارد/ تردد شبانه در جاده‌ها ممنوع نیست

پلیس راهور اعلام کرد که منعی برای سفر به استان‌های شمالی و مشهد ممنوع وجود ندارد و تردد شبانه در جاده‌ها ممنوع نیست. تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه صبح) در جاده‌ها منعی ندارد و مشمول جریمه نیست.
پلیس: منعی برای سفر به شمال وجود ندارد/ تردد شبانه در جاده‌ها ممنوع نیست
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور با بیان اینکه محدودیتهای تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه بامداد) فقط داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اعمال می‌شود، اظهار کرد: تردد شبانه (ساعت ۲۱ تا سه بامداد) در جاده‌ها ممنوعیت ندارد و شامل جریمه نیست.

معاون اجتماعی پلیس راهور تصریح کرد: تردد به ۴۰ شهر کشور (۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی) همراه با محدودیت برقرار است؛ خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به این شهرها و خودروهای پلاک بومی نیز اجازه خروج از این ۴۰ شهر را ندارد.

منعی برای سفر به شمال نیست

همچنین، سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور گفت: منعی برای سفر به استان‌های شمالی و شهرهایی مانند مشهد مقدس و شیراز در ایام نوروز وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سفر به شهرها و استانهای مسافرپذیر کشور مانند استانهای شمالی و مشهد مقدس در ایام نوروز ممنوع است یا خیر، اظهار کرد: ممنوعیتی برای تردد به استانهای شمالی و شهرهای مسافرپذیر مانند مشهد مقدس و شیراز وجود ندارد و ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و اسامی آنها توسط کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر اینکه مأموران پلیس راهور با جریمه خودروها در آزادراه تهران ـ شمال، به آنها اجازه تردد را در بزرگراه می‌دهند نیز گفت: این فیلم مربوط به گذشته است.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست که از سفر در ایام نوروز پرهیز کنند تا شاهد گسترش بیماری کرونا نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین