کد خبر: ۷۰۱۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

۱۰ میلیارد تومان برای تامین داروی نیازمندان هزینه شد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان داوطلبان هلال احمر پرداخت هزینه‌های دارو و درمان به اقشار نیازمند است، تاکید کرد: سال گذشته بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تامین داروی نیازمندان و افراد کم‌بضاعت اختصاص پیدا کرد.
۱۰ میلیارد تومان برای تامین داروی نیازمندان هزینه شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد نصیری گفت: تنها دو استان از کشور فاقد داروخانه هلال احمر هستند که استان لرستان یکی از آن‌هاست، لازم است تا استاندار هماهنگی‌های لازم درون استانی را برای راه اندازی این داروخانه انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان داوطلبان هلال احمر پرداخت هزینه‌های دارو و درمان به اقشار نیازمند است، گفت: در راستای این مهم، سال گذشته بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تامین داروی نیازمندان و افراد کم‌بضاعت اختصاص پیدا کرد. امیدواریم علاوه بر تامین داروی اقشار کم بضاعت بتوانیم درعرصه توانبخشی و داروهای داروخانه‌های هلال احمر خدمات مثمر ثمری برای بیماران برداریم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خدمات داروخانه هلال احمر مبتنی بر تامین دارو برای افراد نیازمند، بیماران خاص و مرتبط با حوزه مددکاری و حمایتی است، تاکید کرد: با نگاه توسعه محور در نقاط محروم کشور تاسیس داروخانه هلال احمر در لرستان امری ضروری بوده و لازم است هماهنگی‌های لازم درون استانی زودتر عملیاتی شود و تا شاهد توسعه خدمات سلامت و تامین دارو برای نیازمندان و بیماران خاص باشیم.

وی درباره توسعه مراکز توانبخشی اظهار کرد: در حال حاضر مراکز توانبخشی در مرکز استان وجود دارد و امیدواریم با افتتاح داروخانه هلال احمر در لرستان، شاهد افزایش مراکز توانبخشی در شعب شهرستانها نیز باشیم.

نصیری در پایان ابراز داشت: سازمان دواطلبان جمعیت هلال احمر کشور پیوسته نگاه توسعه محور و گسترش خدمات برای اقشار محروم را دارد و با توجه به درآمد جمعیت هلال احمر در شرایط سال ۹۹ که با بحران تحریم‌ها و کرونا مواجه بودیم، به هیچ عنوان نگاه اقتصادی نداریم، بلکه معتقدیم باید مولدسازی کرد و هر چیز راکدی را به سرمایه تبدیل کرد و یا آن را در اختیار ظرفیت‌های فعال کشور قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین