کد خبر: ۷۰۲۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

پلیس تهران: ورودی تمام پارکها در روز طبیعت مسدود می‌شود/ احتمال انتقال خودروی متخلفان به پارکینگ

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه ورودی تمام پارکها در سطح شهر تهران در روز طبیعت مسدود می‌شود، گفت: اگر شهروندان تهرانی رعایت نکرده و خودروهای خود را مقابل پارکها متوقف کنند، هم جریمه خواهند شد و هم امکان انتقال خودروهای آنها به پارکینگ وجود دارد.
پلیس تهران: ورودی تمام پارکها در روز طبیعت مسدود می‌شود/ احتمال انتقال خودروی متخلفان به پارکینگ
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز ۱۳ فروردین، ورود به تمام پارکهای سطح شهر تهران ممنوع است، اظهار کرد: روز گذشته این مصوبه به ما ابلاغ شد و با همکاری شهرداری در تلاش برای انسداد ورودی تمام پارکها هستیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ورودی تمام پارکها در سطح شهر تهران در روز طبیعت مسدود می‌شود، از شهروندان تهرانی خواست در این روز به پارکها مراجعه‌ای نداشته باشند و گفت: حتی توقف در مقابل پارکها در روز طبیعت ممنوع است.

وی افزود: امروز جلسه‌ای با دکتر زالی داشتیم که وی به شدت نسبت به وضعیت کرونا در سطح شهر تهران نگران بود و بر اساس آمارهای وی، بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۶۰۰ نفر از شهروندان تهرانی به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اگر شهروندان تهرانی رعایت نکرده و خودروهای خود را مقابل پارکها متوقف کنند، هم جریمه خواهند شد و هم امکان انتقال خودروهای آنها از مقابل تفرجگاه‌ها و پارکها به پارکینگ وجود دارد.

رحیمی بیان کرد: همکاران بنده از ساعت چهار صبح روز ۱۳ فروردین در تمام تفرجگاه‌های شهر تهران مستقر می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین